Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 7 december 2022

Mooi ligging aan afrit en winkelcentrum. Inkomhal, restaurant en bar imposant,suite was zeker ok al misten we toch een goede internetverbinding, zakdoekjes op de badkamer waren ook niet voorzien, koffie expresso was voorzien maar bvb geen thee, maar qua inrichting een waaw gevoel

Datum van verblijf: december 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Aurian Fasbender, Service clients/Réception van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2022

Beste Patrick,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw constructieve beoordeling met ons te delen via Tripadvisor.

Het verheugt ons dat u de locatie, de inrichting en de moderniteit van ons hotel heeft gewaardeerd.

Wij nemen echter goede nota van de enkele punten die voor verbetering vatbaar zijn met betrekking tot de kamerfaciliteiten.
Noteer deze nuttige informatie voor uw volgende verblijf: thee is beschikbaar op de kamer, in de vorm van capsules (zoals koffie). De koffiecapsules zijn groen en de theecapsules zijn zwart.

We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Emmie Darahim
Sales Department

Beoordeeld op 30 november 2022

Top, het is een mooie locatie, geen parkeerproblemen. Eten is super ontbijt tof, systeem van de honing werkte niet was misschien toeval. Binnen in het hotel alles loopt in elkaar, alles goed verbonden slaapkamers, resto, sauna fitness ruimte.

Datum van verblijf: november 2022

Beste klant,

Wij danken u voor uw positieve feedback en zijn blij dat u van uw bezoek heeft genoten.

We hopen u binnenkort te mogen verwelkomen.

Sales Department

Beoordeeld op 5 oktober 2022

Heel veel was niet op orde. Prachtig hotel met mooie kamer. Airco was uitgeschakeld sinds 1 oktober op de kamer echter was de temp 24 graden. Nepopenhaard op kamer werkte niet, kabeltje was door. Na een half uur het bad uitgegaan daar het nog niet halfvol zat. Twee sauna’s waren ver beneden temperatuur. Restaurant was bijzonder. Prijzen aan de hoge kant en per glas enkel huiswijn te bestellen, echter geef je voor drie gangen al snel 70 Euro of meer uit. Kelner kon geen woord Duits, Engels of Nederlands. Menukaart digitaal wat niet prettig is. Voorgerecht met langoustine die extreem taai was en het bord was half afgekoeld. Een broodje viel op de grond en de kelner zag dat ik het zag, hij raapt het op en legt het terug bij de broodjes.. hoofdgerecht niet op temp, te weinig smaak en extra truffel besteld die compleet smaakloos was met een aparte structuur. Via translate gevraagd of er een kelner was die Engels Duits of Nederlands kon, dit was niet het geval… Het hotel heeft veel potentie, kamers zijn mooi, personeel bij receptie, prima faceliteiten. Kamer incl ontbijt 210 euro. Prijs/kwaliteit door deze ervaring heel heel ver onder niveau

Datum van verblijf: oktober 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Aurian Fasbender, Service clients/Réception van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2022

Beste klant,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw recensie te delen.

Het spijt ons voor de technische problemen tijdens uw verblijf. Wees ervan verzekerd dat de technische problemen bij uw terugkeer zijn doorgegeven aan onze technische afdeling en dat zij hun best doen om ze zo snel en efficiënt mogelijk op te lossen.

Het spijt ons ook dat uw ervaring in het restaurant u niet volledig tevreden heeft gesteld. De feedback zal worden doorgegeven aan het restaurant en de keuken om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt.

Het doet ons echter genoegen te horen dat u van het hotel en de gastvrijheid heeft genoten; we hopen u nog eens terug te zien om deze ervaring, die beneden verwachting was, uit te wissen.

Met vriendelijke groeten, Aurian

Beoordeeld op 25 september 2022

Eerst hadden we de economy kamer gekregen, die trok op niks.
Voor 15€ extra kregen we een betere modernere kamer. Wat wel ons ding was, goede bedden, mooiere badkamer. Misschien toch bij de check-in meedelen aan je clienteel.

Datum van verblijf: september 2022
  • Reistype: Reisde alleen
Emmie Darahim, Service clients/Réception van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2022

Beste,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen.

Alle economy kamers bevinden zich namelijk in het oude gebouw van het hotel en zijn niet gerenoveerd.
Dit is te zien op de verschillende foto's van de kamer.
Wij leggen dit niet vast bij het inchecken, omdat veel gasten tevreden zijn met het comfort van de standaardkamer.

We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Receptionnist

Beoordeeld op 29 augustus 2022

Van der Valk boek je altijd met een gerust hart en na een dag werken is het veblijf echt even een beloning! Alles klopt en is op topkwaliteit en vanuit dat opzicht gezien is de prijs nog altijd heel erg netjes. Over het algemeen wil men voor zaken/werk reis ook gewoon niet anders dan bij Van der Valk verblijven.

Datum van verblijf: augustus 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Emmie Darahim, Service clients/Réception van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2022

Beste klant,

Dank u voor uw uitstekende feedback.

Wij zijn verheugd dat ons hotel en de Van der Valk keten als geheel een referentie is voor zakenreizigers.

Wij verheugen ons erop u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Receptionnist