ZenHotels.com
147lb777

Mooi hotel

4,0 van 5 bollen25 sep 2022 beoordeeld
Eerst hadden we de economy kamer gekregen, die trok op niks.
Voor 15€ extra kregen we een betere modernere kamer. Wat wel ons ding was, goede bedden, mooiere badkamer. Misschien toch bij de check-in meedelen aan je clienteel.
Datum van verblijf: september 2022
Reistype: Bezocht alleen
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 27 sep 2022
Beste,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen.

Alle economy kamers bevinden zich namelijk in het oude gebouw van het hotel en zijn niet gerenoveerd.
Dit is te zien op de verschillende foto's van de kamer.
Wij leggen dit niet vast bij het inchecken, omdat veel gasten tevreden zijn met het comfort van de standaardkamer.

We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

eDreams
      • Booking.com
      5.2 km van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud
      Meer hotels in Nivelles bekijken
      Beoordeeld op 29 augustus 2022

Van der Valk boek je altijd met een gerust hart en na een dag werken is het veblijf echt even een beloning! Alles klopt en is op topkwaliteit en vanuit dat opzicht gezien is de prijs nog altijd heel erg netjes. Over het algemeen wil men voor zaken/werk reis ook gewoon niet anders dan bij Van der Valk verblijven.

• Reistype: Reisde voor zaken
      Emmie Darahim, Service clients/Réception van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2022

Beste klant,

Dank u voor uw uitstekende feedback.

Wij zijn verheugd dat ons hotel en de Van der Valk keten als geheel een referentie is voor zakenreizigers.

Wij verheugen ons erop u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 28 augustus 2022

Goed hotel, verzorgde ruime kamers, prima badkamer. Ontbijt erg prijzig. Meeste kamers hebben klein balkon, dat is erg fijn. Restaurant goed maar duur. Kaart brasserie bevat voornamelijk zeer dure gerechten bij de hoofdgerechten/vlees. Enige betaalbare waren de hamburgers.

Beste klant,

Dank u dat u de tijd hebt genomen om uw constructieve feedback met ons te delen.

We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw kamer en de netheid ervan.

Wij rekenen €20/persoon voor het ontbijt, aangezien het een groot buffet is met meer dan 60 items en live cooking.
      Dit laatste wordt zeer vaak door onze gasten gewaardeerd.

Wij nemen nota van uw opmerkingen betreffende het restaurant en zullen niet nalaten er aandacht aan te besteden.

We kijken er naar uit om u weer als onze gasten te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 24 augustus 2022

Heel fijn, luxe en schoon hotel na een lange dag autorijden. Erg goed gegeten in het restaurant ‘s avonds en ‘s morgens. Wel prijzig, maar voor het ontbijt ook zeker uitgebreider dan bij andere hotels.
      Niets van de omgeving gezien. Vanuit de kamers heb je ook vooral zicht op de weg of andere delen van het hotel. Wat voor ons nu prima was
      De familiekamers waren goed ruim, dubbele tv’s en een tussendoor. Ene kamer heeft een zitje andere een buro. Leuk presentje voor jongste kind in de vorm van hotelzeepjes

Datum van verblijf: augustus 2022
      Emmie Darahim, Service clients/Réception van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2022

Beste klant,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze uitstekende feedback met ons te delen via Tripadvisor.

Wij zijn verheugd dat uw verblijf een succes was en dat u genoten heeft van alle faciliteiten van ons etablissement.

We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 17 augustus 2022

Vanuit Parijs naar Nederland ingecheckt bij dit hotel. Check in ging snel, maar niet super vriendelijk. Fijne zwembaden bij het hotel. Maar van een spa kun je niet echt spreken. Er was een stoomkabine zonder stoom en een kleine sauna. De kamer was ruim maar niet het geld waard. De wc bril was vies en op het plafond zat veel stof. Ook was er een ipad op de kamer die helemaal niet aan ginf. Goed eten in het restaurant. Ruime porties en je kan het zo duur maken als je zelf wil. Cocktail bar was ook gezellig.

Datum van verblijf: augustus 2022
      Emmie Darahim, Service clients/Réception van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2022

Beste,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen via Tripadvisor.

Het is met verbazing dat ik uw feedback las over het inchecken.
      Wanneer veel gasten tegelijk aankomen, probeert de receptie immers sneller en efficiënter te werken.
      Toch wordt de nodige tijd genomen om ervoor te zorgen dat elke gast een kwaliteitsvol onthaal krijgt en alle informatie die nodig is voor een vlot verblijf.

Wij houden rekening met al uw opmerkingen en zullen niet nalaten ze met de betrokken diensten te bespreken.

Wij hopen u echter opnieuw te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf.

Beoordeeld op 9 augustus 2022

Slecht Engels pratend personeel en als je laat aankomt is er geen mogelijkheid voor wat drinken of eten. Bedden waren compleet door gezakt. Wij zijn dit totaal niet gewend van van der valk, erg teleurstellend

Datum van verblijf: augustus 2022
      Emmie Darahim, Service clients/Réception van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2022

Beste klant,

Dank u dat u de tijd hebt genomen om uw feedback te delen.

Het spijt ons te horen dat uw verblijf geen succes was.

Met verbazing hebben wij uw opmerking gelezen over de talenkennis van ons personeel.
      Iedereen spreekt normaal gesproken goed Engels.

De keuken van ons restaurant sluit om 22.30 uur en het is helaas niet meer mogelijk om na die tijd te eten.
      Het is echter wel mogelijk om 's nachts frisdrank/water te krijgen (rechtstreeks bij de receptie).

Wij hopen echter dat wij de gelegenheid krijgen u nogmaals in ons etablissement te verwelkomen, zodat u ons ditmaal met een positieve ervaring zult verlaten.