nienkec6
Alkmaar, Nederland

Heerlijke overnachting op doorreis

4,0 van 5 bollen24 aug 2022 beoordeeld
Heel fijn, luxe en schoon hotel na een lange dag autorijden. Erg goed gegeten in het restaurant ‘s avonds en ‘s morgens. Wel prijzig, maar voor het ontbijt ook zeker uitgebreider dan bij andere hotels.
Niets van de omgeving gezien. Vanuit de kamers heb je ook vooral zicht op de weg of andere delen van het hotel. Wat voor ons nu prima was
De familiekamers waren goed ruim, dubbele tv’s en een tussendoor. Ene kamer heeft een zitje andere een buro. Leuk presentje voor jongste kind in de vorm van hotelzeepjes
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 24 aug 2022
Beste klant,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze uitstekende feedback met ons te delen via Tripadvisor.

Wij zijn verheugd dat uw verblijf een succes was en dat u genoten heeft van alle faciliteiten van ons etablissement.

We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

• eDreams
    Eenvoudig en snel boeken
      12.2 km van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud
      Meer hotels in Nivelles bekijken
      Beoordeeld op 17 augustus 2022

Vanuit Parijs naar Nederland ingecheckt bij dit hotel. Check in ging snel, maar niet super vriendelijk. Fijne zwembaden bij het hotel. Maar van een spa kun je niet echt spreken. Er was een stoomkabine zonder stoom en een kleine sauna. De kamer was ruim maar niet het geld waard. De wc bril was vies en op het plafond zat veel stof. Ook was er een ipad op de kamer die helemaal niet aan ginf. Goed eten in het restaurant. Ruime porties en je kan het zo duur maken als je zelf wil. Cocktail bar was ook gezellig.

Datum van verblijf: augustus 2022
      Emmie Darahim, Service clients/Réception van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2022

Beste,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen via Tripadvisor.

Het is met verbazing dat ik uw feedback las over het inchecken.
      Wanneer veel gasten tegelijk aankomen, probeert de receptie immers sneller en efficiënter te werken.
      Toch wordt de nodige tijd genomen om ervoor te zorgen dat elke gast een kwaliteitsvol onthaal krijgt en alle informatie die nodig is voor een vlot verblijf.

Wij houden rekening met al uw opmerkingen en zullen niet nalaten ze met de betrokken diensten te bespreken.

Wij hopen u echter opnieuw te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf.

Beoordeeld op 9 augustus 2022

Slecht Engels pratend personeel en als je laat aankomt is er geen mogelijkheid voor wat drinken of eten. Bedden waren compleet door gezakt. Wij zijn dit totaal niet gewend van van der valk, erg teleurstellend

Datum van verblijf: augustus 2022
      Emmie Darahim, Service clients/Réception van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2022

Beste klant,

Dank u dat u de tijd hebt genomen om uw feedback te delen.

Het spijt ons te horen dat uw verblijf geen succes was.

Met verbazing hebben wij uw opmerking gelezen over de talenkennis van ons personeel.
      Iedereen spreekt normaal gesproken goed Engels.

De keuken van ons restaurant sluit om 22.30 uur en het is helaas niet meer mogelijk om na die tijd te eten.
      Het is echter wel mogelijk om 's nachts frisdrank/water te krijgen (rechtstreeks bij de receptie).

Wij hopen echter dat wij de gelegenheid krijgen u nogmaals in ons etablissement te verwelkomen, zodat u ons ditmaal met een positieve ervaring zult verlaten.

Beoordeeld op 8 augustus 2022

Hadden vernieuwde mooie kamer met ruime badkamer en regendouche. Het hotel ligt vlakbij het shopping centrum, op wandelafstand van centrum. Parkeren is iets moeilijker, maar te voet was het een twintig minuutjes wandelen. Er zijn genoeg terrasjes om dan even te genieten of de mooie kerk te bezichtigen. Het hotel zelf heeft aangenaam terras en het is heerlijk om te kunnen zwemmen zowel binnen als buiten.
      Je kan lekker eten in het hotel maar ook in het shopping centrum zijn er eetgelegenheden.

Beste,

Dank u dat u voor Hotel Nivelles-Sud hebt gekozen en dat u de tijd hebt genomen om uw opmerkingen met ons te delen.

Wij zijn verheugd te lezen dat uw verblijf een succes was, dat u uw kamer waardeerde, maar ook de faciliteiten en de locatie van ons etablissement.

We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in Hotel Nivelles-Sud.

Beoordeeld op 7 augustus 2022

Op zich prima hotel met mooie faciliteiten. We hebben alleen nauwelijks kunnen slapen vanwege een vals alarm dat in de nacht 5 keer afging. De kamer was verder groot en schoon, maar ja, als je niet goed slaapt maakt dat allemaal niet meer uit.

Beste klant,

Dank u dat u de tijd hebt genomen om uw constructieve feedback met ons te delen.

Wij zijn blij dat u genoten heeft van de faciliteiten van ons hotel en uw kamer.

Wij verontschuldigen ons voor het lawaai veroorzaakt door het brandalarm.
      Inderdaad, we hadden een technisch probleem met het brandalarm.
      Helaas was er 's nachts geen technicus van het betrokken bedrijf beschikbaar. De receptionist die aanwezig was, deed zijn best om deze "valse alarmen" op te vangen, wat helaas niet gemakkelijk was.

Wij hopen dat dit uw mening over ons etablissement niet heeft geschaad en dat wij u bij een volgend verblijf opnieuw mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 24 juli 2022

Prima hotel. Handige snellere check-in. Prima zwembadje. Helaas geen service hier bij, dus voor een drankje of snack moet je elders zijn. Familiekamers zijn sumier. Geen uitzicht, geen balkon of zitje. Ledikant heeft dun matrasje. Ook ontbrak een thee set om bv een avond fles te maken. Kamers zijn wel goed schoon en netjes.

Datum van verblijf: juli 2022
      Emmie Darahim, Service clients/Réception van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2022

Beste klant,

Dank u dat u voor Hotel Nivelles-Sud hebt gekozen en dat u de tijd hebt genomen om uw feedback met ons te delen.

We zijn erg blij dat u de snelheid en efficiëntie van de receptionisten vermeldt tijdens uw check-in.

Inderdaad, wij bieden geen bar of service direct aan het zwembad.
      Het is natuurlijk wel mogelijk om bij de bar/restaurant te bestellen en bij het zwembad te eten.

Niet alle familiekamers zijn hetzelfde, maar sommige hebben wel een balkon met direct uitzicht op het zwembad.
      Als u uw volgende reservering maakt, kunt u uw voorkeur aangeven.
      Als de beschikbaarheid het toelaat, zullen wij u graag van dienst zijn.

Er is een koffiezetapparaat op de kamer, met groene capsules (koffie) en zwarte capsules (thee).

Wij zullen uw positieve opmerkingen over de netheid van de kamers zeker doorgeven aan de housekeeping.

Wij hopen u opnieuw als gast in ons etablissement te mogen verwelkomen.