jessiespoorvdweijer

Slechte service en kwaliteit

1,0 van 5 bollen9 aug 2022 beoordeeld
Slecht Engels pratend personeel en als je laat aankomt is er geen mogelijkheid voor wat drinken of eten. Bedden waren compleet door gezakt. Wij zijn dit totaal niet gewend van van der valk, erg teleurstellend
Reistype: Bezocht met een partner
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
1,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenHygiëne
1,0 van 5 bollenService
1,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 11 aug 2022
Beste klant,

Dank u dat u de tijd hebt genomen om uw feedback te delen.

Het spijt ons te horen dat uw verblijf geen succes was.

Met verbazing hebben wij uw opmerking gelezen over de talenkennis van ons personeel.
Iedereen spreekt normaal gesproken goed Engels.

De keuken van ons restaurant sluit om 22.30 uur en het is helaas niet meer mogelijk om na die tijd te eten.
Het is echter wel mogelijk om 's nachts frisdrank/water te krijgen (rechtstreeks bij de receptie).

Wij hopen echter dat wij de gelegenheid krijgen u nogmaals in ons etablissement te verwelkomen, zodat u ons ditmaal met een positieve ervaring zult verlaten.

2.4 km van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud
      12.5 km van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud
      10.1 km van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud
      Meer hotels in Nivelles bekijken
      Beoordeeld op 8 augustus 2022

Hadden vernieuwde mooie kamer met ruime badkamer en regendouche. Het hotel ligt vlakbij het shopping centrum, op wandelafstand van centrum. Parkeren is iets moeilijker, maar te voet was het een twintig minuutjes wandelen. Er zijn genoeg terrasjes om dan even te genieten of de mooie kerk te bezichtigen. Het hotel zelf heeft aangenaam terras en het is heerlijk om te kunnen zwemmen zowel binnen als buiten.
      Je kan lekker eten in het hotel maar ook in het shopping centrum zijn er eetgelegenheden.

Datum van verblijf: augustus 2022
      Emmie Darahim, Service clients/Réception van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2022

Beste,

Dank u dat u voor Hotel Nivelles-Sud hebt gekozen en dat u de tijd hebt genomen om uw opmerkingen met ons te delen.

Wij zijn verheugd te lezen dat uw verblijf een succes was, dat u uw kamer waardeerde, maar ook de faciliteiten en de locatie van ons etablissement.

We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in Hotel Nivelles-Sud.

Beoordeeld op 7 augustus 2022

Op zich prima hotel met mooie faciliteiten. We hebben alleen nauwelijks kunnen slapen vanwege een vals alarm dat in de nacht 5 keer afging. De kamer was verder groot en schoon, maar ja, als je niet goed slaapt maakt dat allemaal niet meer uit.

Beste klant,

Dank u dat u de tijd hebt genomen om uw constructieve feedback met ons te delen.

Wij zijn blij dat u genoten heeft van de faciliteiten van ons hotel en uw kamer.

Wij verontschuldigen ons voor het lawaai veroorzaakt door het brandalarm.
      Inderdaad, we hadden een technisch probleem met het brandalarm.
      Helaas was er 's nachts geen technicus van het betrokken bedrijf beschikbaar. De receptionist die aanwezig was, deed zijn best om deze "valse alarmen" op te vangen, wat helaas niet gemakkelijk was.

Wij hopen dat dit uw mening over ons etablissement niet heeft geschaad en dat wij u bij een volgend verblijf opnieuw mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 24 juli 2022

Prima hotel. Handige snellere check-in. Prima zwembadje. Helaas geen service hier bij, dus voor een drankje of snack moet je elders zijn. Familiekamers zijn sumier. Geen uitzicht, geen balkon of zitje. Ledikant heeft dun matrasje. Ook ontbrak een thee set om bv een avond fles te maken. Kamers zijn wel goed schoon en netjes.

Datum van verblijf: juli 2022
      Emmie Darahim, Service clients/Réception van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2022

Beste klant,

Dank u dat u voor Hotel Nivelles-Sud hebt gekozen en dat u de tijd hebt genomen om uw feedback met ons te delen.

We zijn erg blij dat u de snelheid en efficiëntie van de receptionisten vermeldt tijdens uw check-in.

Inderdaad, wij bieden geen bar of service direct aan het zwembad.
      Het is natuurlijk wel mogelijk om bij de bar/restaurant te bestellen en bij het zwembad te eten.

Niet alle familiekamers zijn hetzelfde, maar sommige hebben wel een balkon met direct uitzicht op het zwembad.
      Als u uw volgende reservering maakt, kunt u uw voorkeur aangeven.
      Als de beschikbaarheid het toelaat, zullen wij u graag van dienst zijn.

Er is een koffiezetapparaat op de kamer, met groene capsules (koffie) en zwarte capsules (thee).

Wij zullen uw positieve opmerkingen over de netheid van de kamers zeker doorgeven aan de housekeeping.

Wij hopen u opnieuw als gast in ons etablissement te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 30 juni 2022

kartonnen muren, vuile kamers en (lift)vloeren. horecapersoneel vriendelijk, mooie brasseriekaart van redelijke kwaliteit, receptie personeel arrogant en hautain.
      Ik he dit hotel gekozen omwille van de plaats waar ik moest zijn. Ik zou er zeker niet graag terug komen voor mijn plezier.

Datum van verblijf: juni 2022
      • Reistype: Reisde voor zaken
      Emmie Darahim, Service clients/Réception van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2022

Beste klant,

Dank u dat u de tijd hebt genomen om uw opmerkingen met ons te delen.

Ik ben verrast door uw opmerkingen over de netheid en de vriendelijkheid van het personeel.
      Inderdaad, dit zijn normaal twee van onze sterke punten; wij besteden altijd aandacht aan de netheid van ons etablissement en al ons personeel werkt elke dag hard om een kwaliteitsservice te bieden en toont zich behulpzaam.

Het spijt ons dat u niet genoten heeft van uw verblijf bij ons, maar wij hopen u terug te mogen verwelkomen om de kwaliteit van dienstverlening te ontvangen die wij gewend zijn onze gasten te bieden en dat u ons etablissement verlaat met een positieve ervaring.

Beoordeeld op 28 juni 2022

Modern, verzorgd en groot hotel, vlakbij afrit autostrade, uitstekend gelegen om de streek rond Nijvel, Ittre, Tubeke, ... te verkennen. Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet.
      Best een oogmasker meenemen om uit te slapen.

Datum van verblijf: juni 2022

Beste Tom,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze positieve feedback op Tripadvisor te delen.

Het is fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons, maar ook van de ligging en faciliteiten van het hotel.

We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen.