TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 21 september 2019 via mobiele applicatie

Ik had gereserveerd per mail met een bon van wonderbox voor een maandagavond en kreeg een mail terug dat dit die dag niet mogelijk was. Ik vroeg dan om gewoon een kamer te reserveren en dit kon ook niet daar alles volzet was. Vrienden hadden gereserveerd via Booking.com en hadden nog keus uit alle kamers. Daarop keek ik op de site van Van Der Valk en vele kamers stonden nog open.
Na een mail naar de manager kwam er zelfs geen antwoord.
Deze werkwijze is een schande voor ons beroep!

Peter De Smedt

Beoordeeld op 13 september 2019

Mijn gerenoveerde kamer is prima. Door de restauratie is de receptie tres petit en eten en drinken in een grote tent. De verwarmde lucht blaast je bijna van de tafels en voelt klam aan. Als we zondagsavonds met een groep nog iet willen drinken in de bar die tot 12 uur open is, worden we om 10:30 al geweigerd omdat ze sluiten ivm te weinig klandizie. Dat is toch niet het probleem van de gasten? De uitbater gaat daarna zelf nog wel een sigaretje roken op het terras, maar drank krijgt niemand meer, en het is pas 10:30 ..

Kamertip: Vraag om een gerenoveerde kamer
Beoordeeld op 11 september 2019

Te dure gedateerde kamer met uitzicht op steiger met bouwvakkers en wekker met boorgeluiden.
In het restaurant leek net eten wel opgewarmd. Het personeel was wel vriendelijk.
Geef op internet aan dat er verbouwd wordt en dat daardoor enige iverlast te verwachte valt. Een korting zou acceptabeler zijn dan een upgrade naar een eveneens gedateerde kamer met dezelfde mankementen.

Beoordeeld op 3 september 2019

ze zijn in verbouwing daar merkten we niets van , zwembad was heerlijk verkoelend na een warme dag maar het bedienend personeel was minder gastvrij , wilde niet langzaam Frans spreken zodat we het konden volgen , overgaan op Engels of Vlaams was voor deze net 20-er ook geen optie ..dit beïnvloedde wel degelijk ons verblijf

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 1 september 2019

Men is momenteel een nieuw gebouw aan het zetten. We hebben geen geluidshinder ervaren. Hotel ligt vlakbij een oprit van de snelweg. Het is niet zo goed aangeduid hoe je het hotel kan bereiken. Het hotel ligt aan de overkant van het shoppingcentrum.
Lekker ontbijt. Het personeel is zeer vriendelijk.
Goede prijs-kwaliteit.

Datum van verblijf: augustus 2019