TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 10 december 2018

Een super hotel voor een prima prijs. Gemakkelijke ligging kort bij autosnelwegModerne, propere kamer. Sympathiek onthaal met vlotte check-in. Gemakkelijke parking. Zéér goed en uitgebreid ontbijt! 10/10 Een absolute aanrader.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 30 september 2018

Rustig hotel ; Zeer comfortabele kamer .
Ontbijt goed maar iets meer variatie zou beter zijn
Goede bereikbaarheid maar werken in omgeving
Goede uitleg aan onthaal
Ontbijt ok maar iets meer variatie zou welkom zijn

Beoordeeld op 12 september 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is mooi en zeer proper. We hadden een appartement dat ruim genoeg was voor ons en onze dochter die in een rolstoel zit. Badkamer was ook heel praktisch voor haar met de inloopdouche en onderrijdbare wasbak. Alleen de spiegel hing te hoog maar er was een spiegel in de andere ruimte dus dat was geen probleem. Wc kon ze jammer genoeg niet in met de rolstoel maar dat was voor ons geen probleem en we hadden zelf gekozen voor het appartement en niet voor de aangepaste kamer. We hebben de aangepaste kamer mogen bekijken in het hotel en deze was heel functioneel voor een rolstoelgebruiker. Voor 1 of 2 personen is deze kamer perfect maar als het derde bed gebruikt moet worden is de kamer te klein om met een rolstoel rond te rijden.
Ontbijt was goed maar de eerste ochtend werd er wat weinig aangevuld. 2e ochtend werd dit beter opgevolgd.
Personeel aan de receptie was heel vriendelijk en behulpzaam en spraken ook Nederlands.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 29 augustus 2018

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 14 augustus 2018

We verbleven op een vierpersoonskamer, die binnen weer opgedeeld was in twee kamers. Een met een tweepersoonsbed en een met twee eenpersoonsbedden. Blijkbaar zijn er ook kamers met stapelbedden, dus bel even welke beschikbaar is, voordat je boekt! In beide kamers was een TV en in de voorste kamer airco. De badkamer was klein, maar praktisch en het toilet bevond zich in een aparte ruimte. Het was schoon en prettig in dit hotel, het personeel deed zijn best om in het Nederlands te praten. Jammer genoeg was de pizzeria gesloten, dus we konden niets te eten bestellen (gelukkig was de McDonalds dichtbij, met de auto). Het ontbijt was goed, maar niet uitzonderlijk luxe. Al met al zijn we zeer tevreden voor de betaalde prijs.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com