“Zonsondergang vanaf St Rombout en gidsfiets op maat”
Beoordeling van Buitengewoon Mechelen

Buitengewoon Mechelen
Geclassificeerd als nr. 4 van 4 Tours in Mechelen
4 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Peter is samen met zijn vrouw bevlogen promotor en inwoner van Mechelen. We zijn onder zijn begeleiding de St Rombout op gegaan en zagen na interessante tussenstops op de toren, onder genot van hapje en drankje, de zon ondergaan. Hij geeft een groep alle tijd en ruimte, mits de afspraak met de zon maar niet in het geding komt.
De volgende ochtend hebben we achterin zijn gidsfiets onbekende stukjes Mechelen gezien. Al naar gelang de interesses van de gasten brengt hij je op plekken waar je normaal niet zou komen. De verhalen achter de locaties brengt hij vol enthousiasme en humor. Een absolute aanrader!

Schrijf een beoordeling
12 september 2015 beoordeeld

Vanmiddag maakten we een toer door Mechelen met de gidsfiets. Eerst een aperitief bij Peter en Patricia thuis in hun fraaie pand - met heerlijke eigengemaakte hapjes en een zeer gastvrije ontvangst. Daarna verder met de gidsfiets - wij achterin en Peter op de pedalen. Peter weet als stadsgids veel te vertellen over het mooie Mechelen en doet dat met humor en hart voor de stad. We hebben genoten van de informatie en vooral van de mooie verhalen. Een fantastische manier om de stad te verkennen!

15 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Buitengewoon Mechelen bekeken, bekeken ook

In Buitengewoon Mechelen geweest? Deel je ervaringen!