Beoordeeld op 13 juni 2021 via mobiele applicatie

Super leuk onthaal, mooie zeer propere kamers met alle voorzieningen. Zeer verzorgde barbeque en ontbijt in de tuin. Kurt en Michael jullie zijn twee prachtige gastheren. Die moeite en tijd spenderen in de gasten. Een plaats om zeker en vast terug te keren

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 20 mei 2021

We hebben genoten van ons verblijf in deze mooie B&B. De ontvangst was bijzonder hartelijk, de gastheren doen er alles aan om het de gasten zo aangenaam mogelijk te maken. De kamers zijn ruim en smaakvol ingericht, met oog voor detail. De Rainpharma producten in de badkamer zijn een echte plus. En de zalige douche! Als je naar Mechelen gaat, is dit de place to be! Wij komen graag terug!

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 21 april 2021

Met zorg en smaak gerenoveerde herenhuis op wandelafstand van het centrum van Mechelen.
Kurt en Michael hebben ons heel hartelijk ontvangen, en waren helemaal ter beschikking tijdens ons verblijf.
Onze kamer was mooi ingericht, heel comfortabel en rustig.
Het ontbijtje was grandioos.
Een echte aanraadsel, zonder aarzel!

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 11 maart 2021 via mobiele applicatie

Prachtig gerenoveerd herenhuis met heel aangename kamers waar je helemaal tot rust komt. Je wordt door Kurt en Michael hartelijk ontvangen en leggen je in de watten.
Wij hebben er zeer hard van genoten.
Alle bezienswaardigheden zijn ook op wandelafstand van de B&B gelegen.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 27 februari 2021 via mobiele applicatie

Weekendje Mechelen, hier moet je zijn... heel vriendelijke gastheren, niets is hen teveel. Super ontbijt op de kamer en bovendien werden we verrast met een leuke attentie. Mooie trendy kamer, top badkamer. Ideale ligging. Wij gaan er zeker terug. Heel goede ligging. Kurt en Michael : top

Datum van verblijf: februari 2021
Kurt en Michael, Eigenaar van Porta Superia B&B - Bed and Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2021

Yippie.....missie geslaagd ;-) Jullie even alles doen vergeten en lekker laten genieten in Mechelen...thanks voor de mooie woorden en blijk van appreciatie...doet altijd deugd in deze tijden....we zien jullie graag terug!