Beoordeeld op 21 april 2021

Met zorg en smaak gerenoveerde herenhuis op wandelafstand van het centrum van Mechelen.
Kurt en Michael hebben ons heel hartelijk ontvangen, en waren helemaal ter beschikking tijdens ons verblijf.
Onze kamer was mooi ingericht, heel comfortabel en rustig.
Het ontbijtje was grandioos.
Een echte aanraadsel, zonder aarzel!

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 11 maart 2021 via mobiele applicatie

Prachtig gerenoveerd herenhuis met heel aangename kamers waar je helemaal tot rust komt. Je wordt door Kurt en Michael hartelijk ontvangen en leggen je in de watten.
Wij hebben er zeer hard van genoten.
Alle bezienswaardigheden zijn ook op wandelafstand van de B&B gelegen.

Beoordeeld op 27 februari 2021 via mobiele applicatie

Weekendje Mechelen, hier moet je zijn... heel vriendelijke gastheren, niets is hen teveel. Super ontbijt op de kamer en bovendien werden we verrast met een leuke attentie. Mooie trendy kamer, top badkamer. Ideale ligging. Wij gaan er zeker terug. Heel goede ligging. Kurt en Michael : top

Datum van verblijf: februari 2021
Kurt en Michael, Eigenaar van Porta Superia B&B - Bed and Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2021

Yippie.....missie geslaagd ;-) Jullie even alles doen vergeten en lekker laten genieten in Mechelen...thanks voor de mooie woorden en blijk van appreciatie...doet altijd deugd in deze tijden....we zien jullie graag terug!

Beoordeeld op 25 februari 2021 via mobiele applicatie

Als je eens echt helemaal in de watten wil gelegd worden met een geweldig ontvangst, een leuke babbel, een fantastische kamer, een keilekkere ontbijt, een leuke mist douche en alles perfect verzorgd tot in de kleinste details, dan moet je hier zijn.
Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: februari 2021

Zo leuk om te lezen dat jullie zich helemaal zen hebben gevoeld....en dat jullie ervan genoten hebben...helemaal blij dat we dat hebben kunnen verwezenlijken...en altijd welkom :-D

Beoordeeld op 28 januari 2021 via mobiele applicatie

We hebben een geweldige ervaring bij Puerta Superia gehad. Een hoog niveau van gastvrijheid en Kurt en Michael hebben aandacht voor details. De Bed and Breakfast is een art-nouveau gebouw waarvan de eigenaren de charme hebben behouden, terwijl ze state-of-the-art faciliteiten aanbieden. Zowel de accommodatie als de eigenaren zijn kindvriendelijk. Het ontbijt en de hammam douche maken dat gasten zich als een koning voelt. Als het gaat om Covid-19 preventieve maatregelen, neemt Puerta Superia alle maatregelen. Enorm aangeraden!

Datum van verblijf: januari 2021

Zoooo fijn om te lezen dat onze inspanningen om het karakter en de charme van het gebouw te bewaren in goede smaak valt. Het was een huzarenwerk om nieuwe technologieën minimalistisch te integreren in ons huis.... en superblij met de herkenning...we proberen er dan ook alles aan te doen om iedereen, groot of klein, zich welkom te doen voelen en ontspannen terug naar huis te gaan! Dank je wel voor deze mooie review!