“HEERLIJK”
Beoordeling van Camogli

Camogli
Geclassificeerd als nr. 97 van 241 Restaurants in Mechelen
Keukens: Italiaans
Beschrijving: Verse Italiaanse meeneemspecialiteiten naar traditionele recepten. Enkel afhalen.
3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn een paar maanden gestopt met frieten afhalen als we een snelle hap willen.

Camogli is onze oplossing in geval van nood!

Beperkte kaart, verse producten, snel bediend, vriendelijk en voldoende grote porties.

De kinderen zijn dol op de bolognese en portofino.

Wij lusten ze gewoon allemaal

Als we niet meteen naar huis willen wandelen stoppen we 100m verder in de sinte mette tuin en eten we daar rustig onze pasta's op.

Een echte aanrader!

17 juli 2017 beoordeeld

keNa jarenlang in restaurant Camogli in de Leopoldstraat te zijn gekomen, is sinds vorig jaar zowel de locatie als het concept gewijzigd. Voortaan vind je Camogli in de Lange Schipstraat, op de hoek van de Ijzerenleen en is het nu een 'take-away' eethuis geworden. Toch kan men binnen of buiten ook aan enkele tafeltjes plaats nemen voor een snelle hap. Of het in handige cups meekrijgen. Keuze uit diverse soorten pasta's en sauzen, maar ook meloen met parmaham, tomaat mozarella en de overheerlijke vittelo tonato, de beste van Mechelen en grote omstreken ! Ook kan men bestellingen plaatsen, welke door Deliveroo binnen het uur thuis worden afgeleverd. Maar ook grote schotels voor feestjes of recepties (thuis, op werk, in zaal) kunnen vooraf worden besteld. Steeds kwaliteit en dagvers gemaakte pasta's staan garantie voor een geslaagd etentje.

30 augustus 2016 beoordeeld

Opgelet: Camogli heeft zijn concept gewijzigd. Sinds zij in de Lange Schipstraat hun stek hebben, is het een take-away geworden. Nog slechts enkele tafeltjes buiten om aan te zitten (het terras op deze foto behoorde toe aan hun restaurant op de andere locatie). Wat ons betreft in ons voordeel : de gerechten zijn nog steeds verkrijgbaar en lekker

15 maart 2016 beoordeeld

Voor de liefhebber van traditionele Italiaanse keuken, een droom. Gerechten met liefde klaargemaakt. Geen snelle hap maar rustig tafelen en genieten.

26 oktober 2015 beoordeeld

De maaltijden zijn geweldig, de prijs is zeker niet te duur. Je hebt een echt Italiaans gevoel wanneer je aan het eten bent, zeker wanneer je buiten kan plaatsnemen (enkel wanneer het goed weer is uiteraard).

De menukeuze is ruim, er is dus voor iedereen wat wils.
De locatie lijkt me een minpunt, iets te ver van het centrum verwijderd, en net iets te ver van het station.

Reizigers die Camogli bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen

In Camogli geweest? Deel je ervaringen!