“Enkel nog meeneemgerechten”
Beoordeling van Camogli

Camogli
Geclassificeerd als nr. 97 van 241 Restaurants in Mechelen
Keukens: Italiaans
Beschrijving: Verse Italiaanse meeneemspecialiteiten naar traditionele recepten. Enkel afhalen.
30 augustus 2016 beoordeeld

Opgelet: Camogli heeft zijn concept gewijzigd. Sinds zij in de Lange Schipstraat hun stek hebben, is het een take-away geworden. Nog slechts enkele tafeltjes buiten om aan te zitten (het terras op deze foto behoorde toe aan hun restaurant op de andere locatie). Wat ons betreft in ons voordeel : de gerechten zijn nog steeds verkrijgbaar en lekker

15 maart 2016 beoordeeld

Voor de liefhebber van traditionele Italiaanse keuken, een droom. Gerechten met liefde klaargemaakt. Geen snelle hap maar rustig tafelen en genieten.

26 oktober 2015 beoordeeld

De maaltijden zijn geweldig, de prijs is zeker niet te duur. Je hebt een echt Italiaans gevoel wanneer je aan het eten bent, zeker wanneer je buiten kan plaatsnemen (enkel wanneer het goed weer is uiteraard).

De menukeuze is ruim, er is dus voor iedereen wat wils.
De locatie lijkt me een minpunt, iets te ver van het centrum verwijderd, en net iets te ver van het station.

24 augustus 2015 beoordeeld

gewoon lekker, neem eerst een lookbroodje maison. Nadien een pastaschotel, Gewoon lekker, eerlijk, zonder franjes. Rsitg interieur, geen franjes, gewoon camogli.

26 januari 2015 beoordeeld

Het eten is er heel lekker, het concept en de ruimte zelf ook. Alleen is de akoestiek superslecht. Toen wij er waren, zaten er 3 luidruchtige Antwerpenaren waar de hele zaak zich aan stoorde: een normaal gesprek ging niet meer als er weer geroep of gegier was en dat kwam deels door de akoestiek. We wonen er superdichtbij en het is er lekker, maar we zullen er niet meer gaan.

Reizigers die Camogli bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen

In Camogli geweest? Deel je ervaringen!