“Huwelijksetentje”
Beoordeling van Camogli

Camogli
Geclassificeerd als nr. 97 van 241 Restaurants in Mechelen
Keukens: Italiaans
Beschrijving: Verse Italiaanse meeneemspecialiteiten naar traditionele recepten. Enkel afhalen.
26 oktober 2015 beoordeeld

De maaltijden zijn geweldig, de prijs is zeker niet te duur. Je hebt een echt Italiaans gevoel wanneer je aan het eten bent, zeker wanneer je buiten kan plaatsnemen (enkel wanneer het goed weer is uiteraard).

De menukeuze is ruim, er is dus voor iedereen wat wils.
De locatie lijkt me een minpunt, iets te ver van het centrum verwijderd, en net iets te ver van het station.

24 augustus 2015 beoordeeld

gewoon lekker, neem eerst een lookbroodje maison. Nadien een pastaschotel, Gewoon lekker, eerlijk, zonder franjes. Rsitg interieur, geen franjes, gewoon camogli.

26 januari 2015 beoordeeld

Het eten is er heel lekker, het concept en de ruimte zelf ook. Alleen is de akoestiek superslecht. Toen wij er waren, zaten er 3 luidruchtige Antwerpenaren waar de hele zaak zich aan stoorde: een normaal gesprek ging niet meer als er weer geroep of gegier was en dat kwam deels door de akoestiek. We wonen er superdichtbij en het is er lekker, maar we zullen er niet meer gaan.

6 november 2014 beoordeeld

Steeds als we in restaurant Camogli komen, is er zo'n uitgebreide menukeuze van starters en hoofdgerechten dat we het moeilijk hebben om een keuze te maken. Daarboven zijn er nog de seizoensgebonden suggestieschotels. Maar wat we telkens ook nemen, het smaakt allemaal super heerlijk ! Prima verse voeding voor een goede prijs en heel vriendelijke bediening. En waar het goed is, keert men terug. Top aanrader voor een italiaanse maaltijd.

• Sfeer
14 oktober 2014 beoordeeld

Naast de klassieke Italiaanse restaurants te Mechelen (pasta, pizaa,..), springt dit kleiner huisje (met buitenterras in de zomer maanden) er echt uit wat het echt typisch Italiaans karakter betreft; zeer vriendelijke bediening en heerlijke combinaties.Een echte aanrader in deze buurt !

Reizigers die Camogli bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen

In Camogli geweest? Deel je ervaringen!