“Excellentste Italiaan in het Mechelse”
Beoordeling van Camogli

Camogli
Geclassificeerd als nr. 97 van 241 Restaurants in Mechelen
Keukens: Italiaans
Beschrijving: Verse Italiaanse meeneemspecialiteiten naar traditionele recepten. Enkel afhalen.
6 november 2014 beoordeeld

Steeds als we in restaurant Camogli komen, is er zo'n uitgebreide menukeuze van starters en hoofdgerechten dat we het moeilijk hebben om een keuze te maken. Daarboven zijn er nog de seizoensgebonden suggestieschotels. Maar wat we telkens ook nemen, het smaakt allemaal super heerlijk ! Prima verse voeding voor een goede prijs en heel vriendelijke bediening. En waar het goed is, keert men terug. Top aanrader voor een italiaanse maaltijd.

14 oktober 2014 beoordeeld

Naast de klassieke Italiaanse restaurants te Mechelen (pasta, pizaa,..), springt dit kleiner huisje (met buitenterras in de zomer maanden) er echt uit wat het echt typisch Italiaans karakter betreft; zeer vriendelijke bediening en heerlijke combinaties.Een echte aanrader in deze buurt !

13 mei 2014 beoordeeld

Als je fan bent van verse pasta is dit een adresje om te bezoeken. Zeker tijdens de asperge tijd. De atmosfeer in dit oud herenhuis is gezellig rumoerig aan de kleine tafeltjes. De wijnkaart is een beauty van zorgvuldig geselecteerde betaalbare Italiaanse wijnen. Aanrader

19 februari 2014 beoordeeld

Ik had telefonisch gereserveerd voor zondagmiddag en men had bevestigd dat dat ok was. Wanneer we eraan kwamen was het restaurant gesloten. Er is ook geen website en nergens vind je openingsuren. Anno 2014 vind ik dat bedroevend.

30 september 2013 beoordeeld

Zondagavond kan je steeds zonder reservatie binnenstappen in de Camogli om lekker te eten.
Andere avonden beter even reserveren.
Itailiaanse gerechten, alle soorten pasta op diverse manier klaargemaakt, lekker en steeds correct geprijsd.
Vriendelijke en snelle bediening.

• Sfeer

Reizigers die Camogli bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen

In Camogli geweest? Deel je ervaringen!