“Topservice + topkwaliteit”

Geclassificeerd als nr. 6 van 244 Restaurants in Mechelen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Om 21u nog een tafel gereserveerd voor 4 personen. Werden vriendelijk ontvangen. Bediening in het algemeen was zeer correct en goed. Eten was subliem (suggestie hertenfilet). 10/10 voor dit restaurant waar ik eerder veel goeds heb over gehoord werd enkel maar bevestigd.

2 november 2018 beoordeeld

Wat een geweldige ervaring!
Zeer mooi kader en uitstekende bediening die de dienstbaarheid van bij een restaurant combineert met de ongedwongenheid van een brasserie.
En dan het eten zelf. Zonder overdrijven at ik hier de lekkerste entrecote ooit: perfect gegaard maar ook perfect gekruid. De Black Aberdeen was zo lekker dat de (overigens uitstekende) bearnaisesaus die ik erbij kreeg volstrekt overbodig was. Wat wél een voltreffer was, was het bijgerecht met groene asperges.
Dit bezoek liet werkelijk niets te wensen over. Alles was erg verzorgd. Het voelde helemaal àf.
En als extra tip: hoewel er een mooie kaart is, bleek de rode huiswijn (Cote du Rhône) meer dan lekker genoeg.

2 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke bediening en zeer lekker gegeten!!! We komen hier zeker nog terug. Mooi interieur ook.

9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij het binnenkomen werden we hartelijk onthaald. Het was ons tweede bezoek in minder dan een maand.
De kaart is zeer prijzig maar het vlees is echt buitengewoon. Het personeel geeft goede suggesties en weet zeer goed wat er op de kaart staat. Men wist ook deze keer een goede wijn aan te raden.
Wij komen hier zeker terug.

2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We vierende geboorte van kleindochter Rosie. We worden fijn ontvangen ondanks het iets latere uur. Apero? 'La Vie en Rose'. Verder rukken ribbetjes, steak tartaar en een tartaar van tonijn, alle overheerlijke bereidingen met een speciale touch gereedgemaakt. De ober van dienst is een pro: vriendelijk, vastberaden, vlot. We gaan terugkomen, later ook met Rosie en haar broertje Jules.

Reizigers die M-Eatery bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen
Mechelen, Antwerpen

In M-Eatery geweest? Deel je ervaringen!