“Prijzig maar heerlijk vlees en zeer professionele bediening ”
Beoordeling van M-Eatery

M-Eatery
Geclassificeerd als nr. 6 van 244 Restaurants in Mechelen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij het binnenkomen werden we hartelijk onthaald. Het was ons tweede bezoek in minder dan een maand.
De kaart is zeer prijzig maar het vlees is echt buitengewoon. Het personeel geeft goede suggesties en weet zeer goed wat er op de kaart staat. Men wist ook deze keer een goede wijn aan te raden.
Wij komen hier zeker terug.

2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We vierende geboorte van kleindochter Rosie. We worden fijn ontvangen ondanks het iets latere uur. Apero? 'La Vie en Rose'. Verder rukken ribbetjes, steak tartaar en een tartaar van tonijn, alle overheerlijke bereidingen met een speciale touch gereedgemaakt. De ober van dienst is een pro: vriendelijk, vastberaden, vlot. We gaan terugkomen, later ook met Rosie en haar broertje Jules.

30 september 2018 beoordeeld

Lunchmenu met vis besteld. lekker en zeker genoeg. en dat voor 21 euro. De andere prijzen zijn te hoog 3 euro voor een koffie is echt overdreven. 32 € voor een steak, daar eet ik er bij een ander twee voor. Ga daar niet meer naartoe ondanks vriendelijke bediening..

4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven 2 dagen in Mechelen en hadden op basis van de beoordelingen op tripadvisor dit restaurant al ruim op voorhand uitgekozen voor een gezellig verjaardagsdinertje onder ons 2. We werden hartelijk ontvangen en al snel bleek dat het geen overbodige luxe was geweest te reserveren! Zelfs op een maandag zat het er goed vol! Het interieur is prachtig, de bediening erg vriendelijk! Maar het beste was uiteraard het eten. Een goede cava en een origineel lekker aperitief op basis van granaatappel, gevolgd door een toch wel bijzondere interpretatie van carpaccio zetten onze avond in. Als hoofdgerecht kozen wij voor een Normandische côte à l' os, 6 weken gerijpt. We werden er nog even op gewezen dat de prijs per persoon was (wisten we, maar fijn dat ze het toch nog even meegeven zodat mensen niet voor verrassingen komen te staan). Dit was echt heerlijk! Een streling voor de smaakpapillen! We kozen voor een flesje rode huiswijn die zeer degelijk was (we zijn geen kenners, maar lekker is lekker!) Voor dessert hadden jammer genoeg geen plaats meer vrij, daar doen we de volgende keer een nieuwe poging voor! ;-) kortom: een echte aanrader!

30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker vlees. Heel vriendelijke bediening. Aangename setting. Leuke sfeer. Eerlijke prijs. Kortom aanrader!

Reizigers die M-Eatery bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen
Mechelen, Antwerpen

In M-Eatery geweest? Deel je ervaringen!