“Geweldige avond in prachtig decor en met zalig lekker eten”
Beoordeling van M-Eatery

M-Eatery
Geclassificeerd als nr. 6 van 244 Restaurants in Mechelen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven 2 dagen in Mechelen en hadden op basis van de beoordelingen op tripadvisor dit restaurant al ruim op voorhand uitgekozen voor een gezellig verjaardagsdinertje onder ons 2. We werden hartelijk ontvangen en al snel bleek dat het geen overbodige luxe was geweest te reserveren! Zelfs op een maandag zat het er goed vol! Het interieur is prachtig, de bediening erg vriendelijk! Maar het beste was uiteraard het eten. Een goede cava en een origineel lekker aperitief op basis van granaatappel, gevolgd door een toch wel bijzondere interpretatie van carpaccio zetten onze avond in. Als hoofdgerecht kozen wij voor een Normandische côte à l' os, 6 weken gerijpt. We werden er nog even op gewezen dat de prijs per persoon was (wisten we, maar fijn dat ze het toch nog even meegeven zodat mensen niet voor verrassingen komen te staan). Dit was echt heerlijk! Een streling voor de smaakpapillen! We kozen voor een flesje rode huiswijn die zeer degelijk was (we zijn geen kenners, maar lekker is lekker!) Voor dessert hadden jammer genoeg geen plaats meer vrij, daar doen we de volgende keer een nieuwe poging voor! ;-) kortom: een echte aanrader!

30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker vlees. Heel vriendelijke bediening. Aangename setting. Leuke sfeer. Eerlijke prijs. Kortom aanrader!

28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk en meer dan voldoende! Keuze genoeg, ook voor visliefhebbers.

Super bediening, ook aan de telefoon tijdens het reserveren was het aangenaam en hartelijk.
Het personeel is heel goed op de hoogte van de menukaart, vooral de diverse soorten steaks die ze aanbieden kunnen ze fantastisch omschrijven.

Heel mooie zaak, we komen zeker nog een keertje terug.

27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker vlees!!
Moderne keuken.
Vlotte bediening!!
Vriendelijke mensen bedienen je!!
Wel ...niet voor kleine kinderen...
Wel kinderstoel.
Prijs . kwaliteit!! Top!!
Je betaalt voor uitmuntend eten,
De prijs is klein..... uitzonderlijk

13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top vlees en top bediening, niet goedkoop maar het betere vlees dat ik gegeten heb op restaurant. Ideaal voor zaken of familie diner

Reizigers die M-Eatery bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen
Mechelen, Antwerpen

In M-Eatery geweest? Deel je ervaringen!