“Super”

27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker vlees!!
Moderne keuken.
Vlotte bediening!!
Vriendelijke mensen bedienen je!!
Wel ...niet voor kleine kinderen...
Wel kinderstoel.
Prijs . kwaliteit!! Top!!
Je betaalt voor uitmuntend eten,
De prijs is klein..... uitzonderlijk

13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top vlees en top bediening, niet goedkoop maar het betere vlees dat ik gegeten heb op restaurant. Ideaal voor zaken of familie diner

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed restaurant. Ontvangst super vriendelijk. Als je steak wil eten moet je hier zijn. Keuze in enorm maar duur. Wel van onvergelijkbare kwaliteit.... zelfde geldt voor de wijnkeuze: een sommelier helpt je eventueel een keuze te maken. Aanrader!

26 juli 2018 beoordeeld

Een origineel restaurantconcept gekoppeld aan een verfijnde en weloverwogen kaart: meer dan beslist de moeite waard voor een (geregeld) bezoek.

Het vakkundig én erg geïnteresseerd personeel ontvangt je in een sfeervolle omgeving waar je steeds op je wenken bediend wordt: ongedwongen, alert en zonder getalm.

Beslist kan dit restaurant (én geen brasserie volgens ons) zich meten met de toprestaurants die Vlaanderen rijk is.

Smakelijk!

25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kom ik zeker nog terug. De eigenaars en crew zijn fier op de zaak en dat voel je goed.
Supergoede kwaliteit en uiterst hartelijke bediening!

Reizigers die M-Eatery bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen
Mechelen, Antwerpen

In M-Eatery geweest? Deel je ervaringen!