Priceline
Volledig restitueerbaar voor do 29 feb.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 5 augustus 2023 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel, prachtig ingericht. Kamer was heel proper & het personeel heeft ons goed ontvangen. Een groot zwembad aanwezig. Er was altijd iemand aanwezig als we vragen zouden hebben. En op berichtjes was er een antwoord binnen het uur. Toen we de avond ervoor nog vroegen of we konden aansluiten bij het ontbijt, was dit ook geen probleem. Ontbijt was zeker de moeite waard, heel uitgebreid. Een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2023
Marie Van Itterbeeck, Marketing van Hotel Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2023

Hartelijk bedankt voor de fantastische feedback! We kijken ernaar uit om jullie snel terug te mogen ontvangen!
Vriendelijke groeten
Marie

Beoordeeld op 12 juni 2023

Verzorgd hotel, deugddoend zwembad, airco in de kamers, zéér vriendelijk personeel, goede ligging, zonnig terras, ruime fietsenstalling, kortom alles wat je nodig hebt om goed te slapen en Mechelen te verkennen.

Datum van verblijf: juni 2023
Marie Van Itterbeeck, Marketing van Hotel Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2023

Hartelijk bedankt voor de mooie woorden! Het doet ons plezier te weten dat jullie genoten hebben!
Vele groeten
Hotel Elisabeth

Beoordeeld op 19 mei 2023

Ruime, moderne, propere kamers. Wij hadden kamers 206 en 210 (2e verdieping). Véél nachtlawaai van buiten (auto's, voetgangers die s nachts passeren) als binnen (iedere logé die zijn deur open en toe doet, is duidelijk hoorbaar).Gevarieerd ontbijt, maar het wordt niet allemaal bijgevuld ondanks dat het maar 8u45 was en je kon ontbijten tot 10u. We misten wat enthousiasme/betrokkenheid van het personeel. Om een voorbeeld te geven: bij het uitchecken vroeg de receptionist niet eens hoe we ons verblijf hadden ervaren.... Het enige wat hij zei dat alles betaald was en daarmee moesten we het doen.
Wij hadden oorspronkelijk het weekend van 25-26/2 geboekt (1 overnachting) voor de verjaardag van mijn vrouw. Op donderdag had onze minderjarige zoon 40° koorts die we maar niet naar beneden kregen. We belden donderdagvoormiddag op naar het hotel met de vraag om ons verblijf te verplaatsen, want mijn vrouw is verpleegkundige en vond dat haar plaats bij onze zoon was. We kregen de keuze: ofwel waren we alles kwijt ofwel ons verblijf verplaatsen met een herboekingskost van 100 euro (2x 50 euro aangezien 2 kamers). We vonden/vinden dit een enorm hoog bedrag. Wij hebben ingestemd met het laatste met de bedoeling om niet alles kwijt te zijn en dit bij het inchecken nog eens te kunnen bespreken maar dit was helaas niet meer bespreekbaar!! Ook de manager kregen we niet te zien. Voor wie zich het nog herinnert, was het weekend van 25-26/2 een topweekend: stralend weer, het laatste weekend van de Krokusvakantie. Het hotel ligt in het centrum, dus wij zijn er zeker van dat deze kamers die nacht niet zullen vrij gestaan hebben.
We hebben nadien ook nog een mailtje gestuurd naar het hotel om onze ervaring open te trekken/te bespreken, maar kregen helaas ook nooit geen antwoord terug.

Datum van verblijf: april 2023
Marie Van Itterbeeck, Marketing van Hotel Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2023

Fijn dat jullie gekozen hebben voor Hotel Elisabeth als uitvalsbasis voor jullie verblijf aan Mechelen. Minder fijn dat we toegevingen doen en in ruil hiervoor een slechte review als ‘wraak’ terug krijgen.
Ons ontbijt wordt constant aangevuld en vers gemaakt, dit zorgt er dan wel voor dat je soms iets langer moet wachten vooraleer alles terug aangevuld is, maar je mag gerust zijn dat er tot 10u wordt aangevuld. We krijgen heel veel positieve reviews over ons ontbijt.
We vonden het natuurlijk enorm erg dat jullie zoon plots ziek werd, desalniettemin boekten jullie een kamer non-refundable. Dit kan je vergelijken met een vliegticket aankopen zonder annulatieverzekering. Probeer dan je tickets maar eens te verplaatsen of te annuleren. Het feit dat je non-refundable boekt, betekent dat je dan ook een kamer aan goedkopere prijs kan krijgen, met als enige voorwaarde, dat je dan op eigen risico geen recht hebt om de kamer kosteloos te annuleren of te verplaatsen. Wij hebben het in deze situatie wel toegestaan omdat jullie ons deze vraag stelden, maar dan met een meerkost van €50 per kamer. Het is ook zeer jammer dat u zomaar de veronderstelling doet dat deze kamers hoe dan ook geboekt zullen zijn bij goed weer.
Daarnaast is het niet correct dat onze receptiemedewerker naar jullie gevoel niet vriendelijk was, dat aanvaarden wij niet en zullen hier zeker aan werken.

Beoordeeld op 23 april 2023 via mobiele applicatie

Fijn hotel, dichtbij het centrum, heel vriendelijke ontvangst door de dame bij de receptie nette kamer op de 4e verdieping, met hele grote badkamer. En wat ik fijn vind, de raam kon open. Bed lag heerlijk, geen gebruik gemaakt van het zwembad of ontbijt.

Datum van verblijf: april 2023
Marie Van Itterbeeck, Marketing van Hotel Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2023

Hartelijk bedankt voor de fijne review! Leuk te lezen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij Hotel Elisabeth.

Beoordeeld op 24 maart 2023 via mobiele applicatie

Leuk adres. Mooie, ruime kamers en ideaal ontbijt. Kwalitatieve producten en veel keuze. Wordt ook goed aangevuld.
Verder zeer verzorgd interieur en fijne wellness.
Enige minpuntje: niet zo'n hondvriendelijk hotel als wat ze zelf aangeven.

Datum van verblijf: april 2022
Marie Van Itterbeeck, Marketing van Hotel Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2023

Beste Kim
Dankjewel voor de fijne review! Zouden we mogen vragen wat juist maakt dat je niet tevreden bent over de hondvriendelijkheid van ons hotel?
Vele groeten
Hotel Elisabeth