PricelineUS$ 102
TravelocityUS$ 100
Vio.comUS$ 102
Beoordeeld op 23 oktober 2022

Het hotel zag er heel mooi uit, schoon en we hadden een heel ruime kamer (3 persoons kamer). Locatie midden in het centrum dus alles op loopafstand. Goed verzorgd ontbijt.
Voor ons waren er ook wat minpunten: het zwembad, waar we het hotel eigenlijk op hadden uitgekozen, was echt heel erg koud, niet aangenaam. Zeker wel begrijpelijk ivm de energieprijzen maar ik had graag een waarschuwing gehad. Het zag er wel prachtig uit! Ook werd de douche niet echt lekker warm en was de kamer gehorig (slechte akoestiek door hoge plafonds).

Datum van verblijf: oktober 2022
Marie Van Itterbeeck, Marketing van Hotel Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2022

Heel fijn dat je genoten hebt van de ruime kamer en de locatie van het hotel, het klopt inderdaad dat we een klein beetje moeten opletten hoe we onze energiekosten lager kunnen houden, zodat de prijzen van de kamers niet enorm moeten verhoogd worden.

Beoordeeld op 3 oktober 2022 via mobiele applicatie

Zeer mooie kamers, proper , ruim. Spijtig van de arrogante receptioniste. Ik weet haar naam niet, maar het was een blondine met een Nederlands accent. Zeer onbeleefd en maakte geen tijd voor ons. Voor de rest zeer comfortabel hotel.

Datum van verblijf: september 2022

Beste
Fijn dat je hebt kunnen genieten van onze kamer!

Beoordeeld op 18 juli 2022 via mobiele applicatie

Super leuk hotel. Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Het zit op een goede locatie op loopafstand van het centrum. Ruime kamers met een ruime badkamer en we hadden een top uitzicht op de kathedraal vanuit bed in kamer 217. En Mechelen is een heerlijk gemoedelijk stadje.

Kamertip: Parkeergarage onder het hotel en fietsenstalling aanwezig
Datum van verblijf: juli 2022
Marie Van Itterbeeck, Marketing van Hotel Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2022

Wat een zeer fijne review om te lezen! Hartelijk bedankt! We ontvangen je heel graag snel opnieuw!

Beoordeeld op 3 juli 2022 via mobiele applicatie

Leuk hotel met een prima kamer. Wij verbleven in een City Comfort, iets groter dan de standaard kamers en met een hele ruime badkamer.
Het hotel heeft een zwembad en enkele aangename terrassen.
Het personeel is ontzettend behulpzaam.
Het ontbijt is uitgebreid.
Een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2022
Marie Van Itterbeeck, Marketing van Hotel Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2022

Beste Christel
Hartelijk bedankt voor de fijne review! Wat kunnen we voor jou nog veranderen om dat 5de sterretje te verdienen?
Hopelijk mogen we je snel terug ontvangen!

Beoordeeld op 19 juni 2022 via mobiele applicatie

Heel fijn hotel met vriendelijke medewerkers. Kamer was netjes en ruim (city comfort). Bij binnenkomst van de kamer ook nog een heel fijne verrassing: flesje cava met 2 glazen en wat versiering. Mijn man verjaarde dat weekend en zonder dit door te geven werd dit door de receptie opgemerkt bij het boeken. Heel attent dus! Algemeen een leuke ervaring en Mechelen is ook de moeite om te bezoeken.

Kamertip: De Vleeshallen, wandelen langs het water, stiltetuin
Datum van verblijf: juni 2022
Marie Van Itterbeeck, Marketing van Hotel Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2022

Hartelijk bedankt voor jullie bezoek aan Hotel Elisabeth en heel fijn te lezen dat jullie ervan genoten hebben! Wat konden we voor jullie nog veranderen om dat 5de sterretje te verdienen?