PricelineUS$ 97
TravelocityUS$ 95
FindHotelUS$ 96
Beoordeeld op 10 juni 2022 via mobiele applicatie

Het hotel ligt mooi ten opzichte van het centrum.
De kamer was niet heel groot, de badkamer in verhouding te groot, maar het voldeed allemaal prima.
Ontvangst was hartelijk en we kregen direct tips voor wat leuk is om te doen in Mechelen.
Er was een overvloed aan grappig omschreven uitlegbordjes. Wij hebben ons er mee vermaakt.
De douche deed het niet, maar dat was binnen een half uur na melden opgelost.
Ik zou dit hotel zeker willen aanraden!

Datum van verblijf: juni 2022
Marie Van Itterbeeck, Marketing van Hotel Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2022

Hartelijk bedankt voor de mooie woorden! Hopelijk kunnen we je in de toekomst nog eens ontvangen!

Beoordeeld op 30 mei 2022 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel en uitgebreide uitleg over Mechelen gehad
Ideale ligging vlakbij romboutstoren maar rustig gelegen
Grote badkamer
Groot buitenterras
Zijn 2 1 persoonsmatrassen en iets te hard
Heeft een eigen bar
Er is airconditioning

Datum van verblijf: mei 2022
Marie Van Itterbeeck, Marketing van Hotel Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2022

Bedankt voor jullie bezoek aan Hotel Elisabeth en bedankt voor de review! Bij andere kamertypes zijn er wel 2persoons-matrassen beschikbaar. Indien je dit in de toekomst zou wensen, kan je dit altijd navragen bij je boeking.

Beoordeeld op 30 mei 2022

Het hotel is eerder simpel .
Wij hadden geluk dat we een kamer 412 kregen met uitzicht op hun tuin
Heel rustig in vergelijking met de straatkant.
Zeker vragen bij boeken !
De badkamer was zeer groot
Kamer gewoon simpel .Beetje stoffig !
Het ontbijt kost 20€ /persoon wat veel teveel is voor wat het voorstelt
Veel te weinig keuze in fruit ,1 dag druiven en banaan aanwezig de volgende dag enkel onrijpe kiwi, appels en peren .
Gevraagd voor banaan
Geen voorhanden …
Als je graag fruit eet beetje spijtig
De ontbijtzaal lijkt een schoolrefter
Ook heel koud neem een dikke pull mee !!
Wij vonden Mechelen een fijne bestemming
Lekker gegeten bij Carlton en de witten vos !

Beste Hilde

Bedankt voor je review! We proberen ons ontbijt zo uitgebreid mogelijk te maken, zodat ieders zijn zin wat kan vinden. Hier krijgen we vaak heel positieve reacties over. We zullen proberen om de fruitmand goed in de gaten te houden om voldoende fruitkeuze te kunnen garanderen.

Wat het stof in de kamer betreft.. Wij werken samen met een extern poetsbureau om onze kamers in orde te houden. We brengen hen hierover zeker op de hoogte. Bedankt om dit te melden!

Beoordeeld op 8 mei 2022 via mobiele applicatie

Erg leuk hotel, met hoekje af (grappige quotes) ideaal gelegen vlakbij het centrum en met uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Er was zelfs mogelijkheid om poffertjes te maken. Zeer vriendelijke receptionistes. We hadden enkel een kamer met een kamerhoog raam dat onmiddellijk uitgaf op de straat waardoor er veel inkijk was.

Datum van verblijf: mei 2022

Hallo, Dankjewel voor de mooie review! Heel fijn om te horen dat jullie genoten hebben van Hotel Elisabeth! En niet vergeten: Hotel Elisabeth. Life's short. Start Smiling.

Beoordeeld op 21 april 2022 via mobiele applicatie

Super vriendelijk personeel, zeer modern interieur en lekker eten! We kwamen er voor wat meer van Mechelen te ontdekken en we konden zelfs vanalles vragen aan de receptioniste waar zich bepaalde dingen en plaatsen bevonden. Er was niks mis met dit prachtige hotel!

Datum van verblijf: augustus 2021

Hallo, dankjewel voor de mooie review! Heel fijn dat we je een fijn verblijf hebben kunnen aanbieden.

Hopelijk tot snel!