Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 143
Hotels.comUS$ 143
TravelocityUS$ 143
PricelineUS$ 143
Orbitz.comUS$ 143
eDreamsUS$ 132
Beoordeeld op 30 december 2021

Wat jammer om zoveel te betalen om hier dan terecht te komen. De lift werkte amper tot niet. Sleur maar eens samen met 2,5jarige je valiezen, de buggy en babybed naar boven. (En de volgende dag idem, alles naar beneden sleuren). Er werd geen hulp voorzien om eventjes te helpen, enkel het antwoord je moet het hier maar even laten staan. De televisie hangt in een rare hoek om te kunnen bekijken vanuit je bed, je kan hem ook niet draaien. Hangt zelfs een stukje achter het gordijn.
Het "verwarmd" zwembad was IJSKOUD! Het was hersteld, maar tegen 's avonds laat was die nog ijskoud. Tof voor onze zoon die kei-enthousiast toekwam aan het zwembad. De weg naar het zwembad mocht ook dringend gepoetst worden. Alsook de randen in de douche in onze kamer, schimmelplekken.
Het ontbijt, goed maar ook niet bijzonder uitgebreid zoals werd gezegd.
De dame die we hadden bij het uitchecken was wel supervriendelijk (een hollandse blonde dame)!
We hebben al heel wat hotels gedaan in verschillende prijsklasses maar dit alles samen was het voor ons echt geen aangename hotelervaring.

Beoordeeld op 30 december 2021

Hotel ziet er netjes uit maar rommelig bij inchecken weinig personeel ,lange wachtrij onduidelijkheid kamers nog niet klaar verkeerde kamers bij inchecken.
Ontbijt druk en rommelig lange rij misschien is in coronatijd ontbijt in tijdsblokken afspreken rustiger.

Tv op de kamer doet het niet tijdens ons verblijf .zwembadwater is koud word een dag later wel in orde gemaakt.

Beoordeeld op 30 december 2021

Hotel ligging is perfect voor bezoek centrum Mechelen.
City comfort kamer schoon en alles wat nodig is. Wel erg gehorig, eerste nacht benauwd in de kamer, sleutel van het raam gevraagd toen was het te doen. Raam kan niet vast gezet worden als het open is. Veel herrie van verkeer en vooral auto’s die laden en lossen (midden in de nacht!)
Zwembad was erg koud en klein.
Ontbijt behoorlijk aan de prijs voor wat er geboden wordt.
Lift was al een paar dagen defect.
Vriendelijk personeel bij de receptie.

Beoordeeld op 30 december 2021

Prima hotel. Personeel vriendelijk. Centraal gelegen. Ruime nette kamers. Ontbijt is goed. Lift is erg traag. Parkeergarage was vol toen we aankwamen. Zou fijn zijn dat op voorhand een alternatief wordt aangeboden.

Datum van verblijf: december 2021
Marie Van Itterbeeck, Marketing van Hotel Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Emile, bedankt voor uw review! Wat de lift betreft: Sorry for the speed, next time we'll take the sports version. ;-) Met onze parkeergarage hanteren we inderdaad het principe: first come, first serve. Ons hotel is gelegen in het centrum van Mechelen. De stad zelf heeft in de nabije omgeving ook nog veel ondergrondse parking voorzien op wandelafstand van het hotel.

Heel fijn te lezen dat ons personeel jullie verblijf aangenaam heeft gemaakt.

Vriendelijke groeten
Hotel Elisabeth

Beoordeeld op 29 december 2021 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft zijn interne organisatie (nog) niet op orde: enorm lang wachten aan balie om in te checken (hoewel check-in reeds online gebeurd was); geen klantreflex bij passerend personeel om mee in te springen bij onderbevolkte balie; hoewel check-out om 10:00 is en check-in om 14:00, waren sommige kamers om 16:00 nog niet klaar; hoewel we gevraagd hadden meerdere kamers bij mekaar te hebben, werden ons in eerste instantie kamers op verschillende verdiepingen aangeboden; bediening in bar heeft geen kennis van hoe basisdranken ingeschonken / geserveerd moeten worden; vuilniszakjes in badkamers zaten nog vol met afval van de vorige gasten; voor het ontbijt werden we in een ruimte gezet waar allemaal rommel (oa verpakkingen van Kerstversiering, tuinstoelkussens, ...) op de grond stond; de lay-out van het ontbijtbuffet (in een smalle gang die als pijp fungeert waardoorheen je in een lange rij moet aanschuiven) vertraagt het proces enorm (vs een centraal geplaatst buffet waar iedereen langs alle kanten aan zou kunnen; hoewel de website over wellnessfaciliteiten spreekt, was de wellness niet toegankelijk; ...