Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 95
PricelineUS$ 95
Hotels.comUS$ 95
TravelocityUS$ 95
FindHotelUS$ 94
Orbitz.comUS$ 95
Beoordeeld op 29 december 2021 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft zijn interne organisatie (nog) niet op orde: enorm lang wachten aan balie om in te checken (hoewel check-in reeds online gebeurd was); geen klantreflex bij passerend personeel om mee in te springen bij onderbevolkte balie; hoewel check-out om 10:00 is en check-in om 14:00, waren sommige kamers om 16:00 nog niet klaar; hoewel we gevraagd hadden meerdere kamers bij mekaar te hebben, werden ons in eerste instantie kamers op verschillende verdiepingen aangeboden; bediening in bar heeft geen kennis van hoe basisdranken ingeschonken / geserveerd moeten worden; vuilniszakjes in badkamers zaten nog vol met afval van de vorige gasten; voor het ontbijt werden we in een ruimte gezet waar allemaal rommel (oa verpakkingen van Kerstversiering, tuinstoelkussens, ...) op de grond stond; de lay-out van het ontbijtbuffet (in een smalle gang die als pijp fungeert waardoorheen je in een lange rij moet aanschuiven) vertraagt het proces enorm (vs een centraal geplaatst buffet waar iedereen langs alle kanten aan zou kunnen; hoewel de website over wellnessfaciliteiten spreekt, was de wellness niet toegankelijk; ...

Beoordeeld op 19 december 2021

Het was erg koud in de kamer. De badkamer was amper warm te krijgen, ondanks het extra elektrische vuurtje.
De mensen waren vriendelijk. Kamer was proper.
Voorzieningen qua zeep enzo was minimaal.
Het bad is best klein. 1 persoon is net oké, met 2 niet te doen.

Datum van verblijf: december 2021
Marie Van Itterbeeck, Marketing van Hotel Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste, bedankt voor uw review. Met uw tips kunnen we onszelf wat bijschaven om het beste van onszelf te worden. We zijn bezig met een extra verwarming in de badkamer, zodat het komende winter minder fris aanvoelt. Heel fijn dat ons personeel u een leuke ervaring hebt bezorgd.

Beoordeeld op 13 december 2021

Vriendelijk personeel, wij hadden geboekt met een bongobon. Zouden normaal een deluxe kamer krijgen, ik denk dat we een gewone goedkope kamer hadden. Matras was zeer hard en lag niet comfortabel, kamer en vooral badkamer waren koud. Niet grondig gepoetst, we hebben met een hand afdruk boven ons hoofd geslapen. Ontbijt was lekker en uitgebreid

Datum van verblijf: december 2021

Beste, bedankt voor de review. Wij werken samen met een extern poetsbureau, wat u hier aanhaalt, kunnen we uiteraard niet tolereren. We gaan hen dit zeker melden. Hopelijk hebt u verder wel genoten van uw verblijf in Mechelen.
Nog een kleine tip: u kan steeds de airco aanzetten op een hogere temperatuur, zo warmt de kamer op.

Beoordeeld op 29 november 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, mooie kamer en badkamer, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Personeel heel vriendelijk. Zwembad super om wat baantjes te zwemmen. Ontbijt prima, zelf wafels bakken ! Voldoende keuze. Prachtige inrichting. Hotel is centraal gelegen .

Kamertip: Parkeergelegenheid onder het hotel.
Datum van verblijf: november 2021

Heel erg bedankt voor de mooie review! Hopelijk kunnen we jullie snel opnieuw ontvangen!

Beoordeeld op 28 november 2021 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel goed ontbijt, kamers netjes met een groot douchecabine, mooi zwembad. Ik ben hier met mijn dochters verbleven en we hebben het naar ons zin gehad. Bedankt. Moeder dochters dag was geslaagd :) we komen graag terug!!!

Datum van verblijf: november 2021

Heel fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf in Hotel Elisabeth. We ontvangen jullie met veel plezier graag opnieuw!

Tot snel!