101 US$
Hotels.com101 US$
Tripadvisor101 US$
FindHotel
Beoordeeld op 5 april 2021

Corona en toch ! de ontspanning is vlakbij :-)

Fijn en lekker eten, bediend worden op de kamer (apart van de slaapkemer) veel ruimte, frisse lucht, prachtig zicht op onze kathedraal en rust, stilte en nog eens stilte: ont-spanning.

Dank voor het vriendelijk onthaal en check out, dank voor de vriendelijke service !

Kamertip: Bij de suites is de eetruimte apart van de slaapruimte, een absoluut pluspunt.
Datum van verblijf: april 2021
Elisabeth Hotel, General Manager van Hotel Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 dagen geleden

Wij danken U voor uw enthousisate reactie op het feit dat Hotel Elisabeth als andere
uitvalshaven, U een vernieuwend gevoel van Mechelen deed ondervinden: toerist in eigen stad!

Beoordeeld op 29 maart 2021

Maart 2021 gelogeerd. Perfecte afspraken, autoparking aanwezig is een noodzaak in Mechelen, dus dat is top. Mooi uitzicht op de Romboutstoren. Kamer had alle comfort wat nodig was, alleen ontbreekt er een kapstok voor de jassen.
Vriendelijk onthaal en service.
Ontbijt was ruim voldoende. Avondeten op de kamer was echt lekker, alleen wat krap aan het tafeltje. De houten stoelen mochten iets meer zijn als je lang op de stoel moet zitten. Bed was perfect.
Jammer dat de tv in België niet eens kanaal EEN kan aanbieden. De ijskast maakt enorm lawaai wanneer deze aanslaat. Ook de airco hebben we moeten uitschakelen, deze maakte ook lawaai.
We hebben van ons verblijf genoten in deze coronatijd. Merci.

Datum van verblijf: maart 2021

Dank voor uw gedetailleerde antwoord, Wij zullen met uw opmerkingen zeker rekening houden en er het nodige aan verbeteren.

Beoordeeld op 13 december 2020

Corona, dan ben je al meer op je hotel aangewezen, daarom namen we de suite (met keukentje).
Prima= locatie; prachtig zicht op de Romboutstoren, pal in centrum.
Prima= ruimte: keuken, zithoek, ruime badkamer en nog aparte ruimte met veel licht (bvb bureau)
Kan beter: kamer was niet voorverwarmd (gaat met sleutel = electriciteit -> vraag 2 sleutels) ondanks gekende aankomsttijd
Kan beter: Keuken was minimaal uitgerust (maar 1 tas; geen koffiepods); gezien de prijs mag dit beter
Kan beter: wij hebben liever inloopdouche ipv bad.
Ondermaats: Ontbijt = 18€pp, in normale tijden waarschijnlijk uitgebreid buffet nu beperkt pakketje met 2 keizerbroodjes, fruitsap van boni, geen jam, geen choco, geen fruitsalade ... absoluut geen 18€!! Gelukkig maakte men nog een lekker eitje klaar (normaal: niet inbegrepen), zo hadden we toch voldoende om onze dag te starten.

Datum van verblijf: december 2020

Dank voor uw opbouwende reactie, Ondanks dat er momenteel gelukkig geen corona maatregelen
meer gelden zullen wij zeker rekening houden met uw opmerkingen in deze.

Beoordeeld op 31 oktober 2020

Het voormalige ziekenhuis werd omgetoverd in een aangenaam hotel. Ondanks de COVID-beperkingen toch een leuk verblijf. Lekker ontbijt en uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam personeel. We zien al uit naar een volgend bezoek! Chris Verhelst, Gent.

Datum van verblijf: oktober 2020

Uw enthousiaste reactie doet ons zeer plezier!
Wij hopen u in de toekomst met genoegen terug te zien.

Beoordeeld op 21 september 2020

Pas tegen 20:00 uur ingechecked. Niet besproken, prima geholpen. Ontbijt was prima. Goed opgelost met voor iedereen een plastic handschoenen om je ontbijt samen te stellen.
Voor herhaling vatbaar, moderne inrichting. Lekker buiten in het zonnetje zitten na het ontbijt. En perfect in het centrum.

Datum van verblijf: september 2020

Hartelijk dank voor uw reactie en te lezen dat uw verblijf zo goed is verlopen!