Leg de laagste prijs van deze websites vast
Navigator17571471918
Slechte ervaring
2,0 van 5 bollen18 feb 2024 beoordeeld
geboekt via social deal. receptiepersoneel niet echt vriendelijk en steeds met neus snuivend (ziek???) stinkende gangen in hotel. in kamer was de geur wel weg. superkleine kamer. deur van badkamer gaat niet volledig open doordat bed in de weg staat. tabletje boven wastafel = karton. Werkten niet : verluchting badkamer, ijskast, nachtlampje. sproeikop in douche heel vuil, rest van douche wel proper. bij inchecken hoorden we dat er een probleem was met de kaartjes om deur te openen. daardoor gewone sleutel meegekregen (kamer met een probleem verhuren?) ontbijt niet wauw maar oke. lift: heel vuil en lichtjes van verdiepingen branden niet!! is lift nog in orde?? perfecte ligging van hotel. enkel hotel ondermaats. we boeken eerste keer dikwijls met social deal en gaan als "gewone" klant terug als hotel oke is. hier nooit meer! verouderd hotel waar iets mooi van te maken is als met dit onderhoudt! (personeel bij ontbijt was wel supervriendelijk!)
Datum van verblijf: februari 2024
  • ZenHotels.com
0.5 km van Hotel Den Grooten Wolsack
Meer hotels in Mechelen bekijken
Beoordeeld op 28 januari 2024 via mobiele applicatie

Het hotel werd geboekt voor een overnachting omdat we in de buurt diner hadden.
Bij aankomst bleek de kamer ijskoud (minder dan 16 graden).
Gemeld aan receptie en men beloofde op te lossen.
Bij terugkomst was de kamer nog steeds ijskoud. Helaas was er niemand meer aanwezig om dit te melden.
‘‘s ochtends was het amper 12 graden in de badkamer.
Bij vertrek was de receptie nog gesloten.
Het probleem werd achteraf gemeld per mail. Men doet echter de moeite niet om een antwoord te geven.
Een echte afrader !

Datum van verblijf: januari 2024
Beoordeeld op 23 december 2023

De foto's op de site laten andere dingen vermoeden dan wat je in werkelijkheid aantreft. Dit is een "hotel" of dat pretendeert het toch te zijn in het centrum van Mechelen. Toch moet je om te beginnen 7 keer bellen om binnen te geraken want de eerste 6 keer wordt je doorgeschakeld naar een gsm maar zelfs daar kom je op een voicemail terecht. Eens aangekomen moet je zien of je iemand vind want de "receptioniste" is mee tafels aan het klaarzetten. Vervolgens blijkt het onmogelijk om op om het even welke elektronische manier te betalen. Alles moet cash!?!? Wanneer je dan eindelijk de kamerdeur opent komt de geur van de afwatering ("het putteke") je tegemoet. De kast kan maar gedeeltelijk open want de tv hangt in de weg. Het "zitgedeelte" waarvan sprake op de site is één stoeltje in de hoek van de kamer. En in de badkamer is de stang voor de sproeier vol roestige vlekken. Voor de rest alles "top" 😂. Wij maakten voor 1 keer een uitzondering op onze gewoonte om bij Van Der Valk te logeren en dat zal bij 1 keer blijven.

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 16 december 2023 via mobiele applicatie

Nooit meer. Ik heb het hotel om 4 uur in de nacht verlaten. Na een korte nacht in het meest onhygiënische bed ooit geslapen te hebben. Totale afrader ongeveer alles in het hotel is volledig afgeleefd. Het gaf me sovjet rusthuis vibes, nochtans nooit zoiets bezocht 😳

Kamertip: Dit hotel is te mijden.
Datum van verblijf: december 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 september 2023 via mobiele applicatie

De dame aan de receptie heeft ons vriendelijk ontvangen. We mochten de valiezen achterlaten tot we in de kamer konden. De kamer is net en groot genoeg. Ook een propere badkamer. Het ontbijt was niet zeer uitgebreid, maar er was zeker voor iedereen wat wils. De mevrouw die het ontbijt verzorgt doet het met veel plezier en een brede glimlach. Dit is niet het meest luxueuze hotel, maar dat hangt af wat je verwachtingen zijn.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 11 augustus 2023 via mobiele applicatie

De hotelkamers verkeren in slechte staat van onderhoud. Matrassen zijn nodig aan vervanging toe en de vitrage hangt los. Het sanitair is schoon maar duidelijk verouderd. Alles ademt de sfeer van een hotel dat toe is aan een nieuwe impuls. Het bijbehorende restaurant was niet bepaald een bruisende plek vol gezelligheid. Kortom: prijs en kwaliteit zijn niet meer met elkaar in verhouding.

Datum van verblijf: augustus 2023