Julie

Mooi hotel zonder verwarming

1,0 van 5 bollen6 feb 2022 beoordeeld
Bij aankomst was de kamer koud. Na bellen duurde het 20 min voor er iemand kwam kijken, zogezegd waren de chauffages afgesloten door de vorige. Na enkele uren was het nog steeds niet warm. Nogmaals gebeld en er werd een technieker gestuurd, deze hebben wij nooit gezien.
Ook was er nog afval van de vorige op de kamer.
Datum van verblijf: februari 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
  • Priceline
0.5 km van Hotel Den Grooten Wolsack
Meer hotels in Mechelen bekijken
Beoordeeld op 23 januari 2022

Als je niet teveel eisen stelt dan is dit een prima hotel. Zoals in meerdere reviews te lezen is, is de badkamer sterk verouderd, niet super schoon en is het erg gehorig. Locatie daarentegen is fantastisch, parkeergarage voor de deur.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 10 december 2021

Goed in centrum gelegen prachtig sfeervol hotel
Aardige mevrouw goede service

Leuke muziek
Lekker eten
Goede wat eenvoudige kamers
Badkamer goed doch erg eenvoudig
Alles in orde
Alles kun je vragen
Ook gezellig

Kamertip: Kijk voor beste badkamer
Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 24 juli 2021

Dit hotel heeft een schitterende ligging. Jammergenoeg was dit het enige pluspunt tijdens ons verblijf . Dit hotel is grotendeels aan renovatie toe. De kamers waren niet al te proper en de badkamer was echt vies en stonk enorm . Tv werkte niet en de bedden waren niet comfortabel. Ook het onthaal was ondermaats . zeker zijn prijs niet waard en geen aanrader. eerste en laatste keer voor ons

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 17 januari 2021

Aangenaam verblijf. We opteren voor onze lunch "de Culinary Getaway" . Een schot in de roos. Zeer lekker, een aanrader !
Ook de kamer was zeer ruim en een mooi zicht op de verlichte St. Romboutstoren.

Kamertip: Our room 215 has a nice view on the "St. Romboutstoren"
Datum van verblijf: januari 2021
Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

De kamer was ruim, badkamer ook. De kamer was niet netjes gepoetst en de badkamer kon veel netter. Omdat ons weekend samenviel met het festival tomorow land waren de prijzen verdubbeld, dat was ons niet vooraf verteld. Daarom dachten we dat we in een ander genre hotel zouden terecht komen.
We moesten in het andere hotel gaan ontbijten, en daar was niks op aan te merken, dat was goed.

Datum van verblijf: augustus 2017