Travelocity
Orbitz.com
Destinia.com
CheapTickets
Beoordeeld op 17 januari 2021

Aangenaam verblijf. We opteren voor onze lunch "de Culinary Getaway" . Een schot in de roos. Zeer lekker, een aanrader !
Ook de kamer was zeer ruim en een mooi zicht op de verlichte St. Romboutstoren.

Kamertip: Our room 215 has a nice view on the "St. Romboutstoren"
Datum van verblijf: januari 2021
Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

De kamer was ruim, badkamer ook. De kamer was niet netjes gepoetst en de badkamer kon veel netter. Omdat ons weekend samenviel met het festival tomorow land waren de prijzen verdubbeld, dat was ons niet vooraf verteld. Daarom dachten we dat we in een ander genre hotel zouden terecht komen.
We moesten in het andere hotel gaan ontbijten, en daar was niks op aan te merken, dat was goed.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 14 maart 2017

Ontvangst niet ideaal met valies, die je (meer dan !) 250m verder moet sleuren om in te checken via ander hotel, én dan terug. Volgende morgen opnieuw voor uitchecken en ontbijt. De kamers vielen mee, mooi uitzicht wel, behalve geur van 'het putje', maar aan de receptie 'viel men uit de lucht'... Ontbijt wel lekker, maar ruim 10min moeten wachten op een tafel, in de ontbijtruimte, die, inclusief buffet, duidelijk niet voorzien was op het aantal aanwezige hotelgasten, waardoor ons ontbijt ongevraagd een brunch werd.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 15 november 2016

Minpunten
--------------
1) De service was zeer matig. Het bed werd enkel toegelegd, niet gemaakt, in de hoeken van de kamer bevonden zich spinnen webben en in de gordijn bevonden zich gaten.
2) De ruimte voor het ontbijt te nuttigen was gans in het glas (serre), was dus redelijk koud. Het ontbijtbuffet werd niet regelmatig bijgevuld.
3) Door gebrek aan personeel moesten we 1 dag s'morgens gaan ontbijten in een zusterhotel (Elisabeth) welke 250 m gelegen was.
4) Daar we onze laatste dag vroeg moesten vertrekken, hadden we een lunchpakket gevraagd. Dit pakket ging in de ontbijtruimte klaarliggen, doch we moesten we vaststellen dat het in het andere (zusterhotel) gelegd was.

Pluspunten
---------------
1) Goede ligging vlak bij de grote markt
2) Grote kamer : ongeveer 40 m2

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 24 juli 2016

klantvriendelijkheid een dikke 0, we vroegen een kinderbedje op de kamer was geleverd maar toen we naar het ontbijt gingen hadden ze geen kinderstoeltje ze moesten er achter in een ander hotel het duurde bijna een half uur vooraleer ze met een kinderstoeltje er waren, dus te laat bij uitchecken, kaart geblokkeerd konden niet meer op de kamer, niemand aan de receptie dus nog eens een kwartier verloren, sliepen achteraan van het gebouw geen airco was super warm op de kamer. Bij het uitchecken moesten we nog 5 euro extra betalen voor het gebruik van het kinderbedje.

Datum van verblijf: juli 2016