Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Expedia.com
Booking.com
Hotels.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (78)
Beoordelingen filteren
78 resultaten
Waardering van reizigers
7
17
23
12
19
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
7
17
23
12
19
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
21 - 26 van 78 beoordelingen
Beoordeeld op 14 maart 2017

Ontvangst niet ideaal met valies, die je (meer dan !) 250m verder moet sleuren om in te checken via ander hotel, én dan terug. Volgende morgen opnieuw voor uitchecken en ontbijt. De kamers vielen mee, mooi uitzicht wel, behalve geur van 'het putje', maar aan de receptie 'viel men uit de lucht'... Ontbijt wel lekker, maar ruim 10min moeten wachten op een tafel, in de ontbijtruimte, die, inclusief buffet, duidelijk niet voorzien was op het aantal aanwezige hotelgasten, waardoor ons ontbijt ongevraagd een brunch werd.

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank EvelienD217
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 15 november 2016

Minpunten
--------------
1) De service was zeer matig. Het bed werd enkel toegelegd, niet gemaakt, in de hoeken van de kamer bevonden zich spinnen webben en in de gordijn bevonden zich gaten.
2) De ruimte voor het ontbijt te nuttigen was gans in het glas (serre), was dus redelijk koud. Het ontbijtbuffet werd niet regelmatig bijgevuld.
3) Door gebrek aan personeel moesten we 1 dag s'morgens gaan ontbijten in een zusterhotel (Elisabeth) welke 250 m gelegen was.
4) Daar we onze laatste dag vroeg moesten vertrekken, hadden we een lunchpakket gevraagd. Dit pakket ging in de ontbijtruimte klaarliggen, doch we moesten we vaststellen dat het in het andere (zusterhotel) gelegd was.

Pluspunten
---------------
1) Goede ligging vlak bij de grote markt
2) Grote kamer : ongeveer 40 m2

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Walter122
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 24 juli 2016

klantvriendelijkheid een dikke 0, we vroegen een kinderbedje op de kamer was geleverd maar toen we naar het ontbijt gingen hadden ze geen kinderstoeltje ze moesten er achter in een ander hotel het duurde bijna een half uur vooraleer ze met een kinderstoeltje er waren, dus te laat bij uitchecken, kaart geblokkeerd konden niet meer op de kamer, niemand aan de receptie dus nog eens een kwartier verloren, sliepen achteraan van het gebouw geen airco was super warm op de kamer. Bij het uitchecken moesten we nog 5 euro extra betalen voor het gebruik van het kinderbedje.

Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank boerjan2016
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 8 mei 2016

Onthaal was prima, mooie onthaalruimte. Onmiddellijk plan van Mechelen gekregen. Om vijf uur na een dagje shoppen, kamer gekregen. Mooie grote kamer. Bij nader inzien heeft de poetsdoek hier niet echt zijn best gedaan. Vloer lag nog vol met haar ,pluis en kruimels. Stofzuiger defect misschien?
De badkamer , daar mocht je het toilet aan de onderzijde niet te nauw bekijken. Hing nog vol haar van een vorige bewoner?
Bed was ok.
Indien je een goede nachtrust wenst moet je best een kamer achteraan vragen.
Ontbijt prima, niets op af te keuren. jammer van de ramen in de veranda, die zou ik eens een goede poetsbeurt geven ofwel laten vervangen indien het vuil tss het glas zit.
Afscheid ok, maar geen vraag: alles naar wens verlopen? Een gemiste kans.

Kamertip: Vraag een kamer die uitgeeft op de binnentuin omwille van het nachtlawaai.
Datum van verblijf: mei 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Manuelafrank
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 30 april 2016 via mobiele applicatie

Vorige week hebben wij een overnachtig geboekt in hotel Den Grooten Wolsack.
Wij waren daar vroeger al eens geweest. Het is een historisch pand dat nu
al voor een groot stuk opgeknapt is. In vergelijking met ten herkenden we het
eigenlijk niet meer. Heel tof gedaan. Het is zalig ontbijten in de supergezellige
orangerie. Onze kamer was ook helemaal in orde. Niks op aan te merken.
Vroeger huisde er in dat hotel een brasserie, nu is daar een grand café den grooten wolsack.
Héél tof! Wij hebben er genoten van overheerlijke gerechtjes! Pluim voor de
chef en de bediening!

Datum van verblijf: april 2016
Reistype: Reisde met familie
2  Bedank Adriaan V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken