Beoordeeld op 24 juli 2016

klantvriendelijkheid een dikke 0, we vroegen een kinderbedje op de kamer was geleverd maar toen we naar het ontbijt gingen hadden ze geen kinderstoeltje ze moesten er achter in een ander hotel het duurde bijna een half uur vooraleer ze met een kinderstoeltje er waren, dus te laat bij uitchecken, kaart geblokkeerd konden niet meer op de kamer, niemand aan de receptie dus nog eens een kwartier verloren, sliepen achteraan van het gebouw geen airco was super warm op de kamer. Bij het uitchecken moesten we nog 5 euro extra betalen voor het gebruik van het kinderbedje.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 8 mei 2016

Onthaal was prima, mooie onthaalruimte. Onmiddellijk plan van Mechelen gekregen. Om vijf uur na een dagje shoppen, kamer gekregen. Mooie grote kamer. Bij nader inzien heeft de poetsdoek hier niet echt zijn best gedaan. Vloer lag nog vol met haar ,pluis en kruimels. Stofzuiger defect misschien?
De badkamer , daar mocht je het toilet aan de onderzijde niet te nauw bekijken. Hing nog vol haar van een vorige bewoner?
Bed was ok.
Indien je een goede nachtrust wenst moet je best een kamer achteraan vragen.
Ontbijt prima, niets op af te keuren. jammer van de ramen in de veranda, die zou ik eens een goede poetsbeurt geven ofwel laten vervangen indien het vuil tss het glas zit.
Afscheid ok, maar geen vraag: alles naar wens verlopen? Een gemiste kans.

Kamertip: Vraag een kamer die uitgeeft op de binnentuin omwille van het nachtlawaai.
Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 30 april 2016 via mobiele applicatie

Vorige week hebben wij een overnachtig geboekt in hotel Den Grooten Wolsack.
Wij waren daar vroeger al eens geweest. Het is een historisch pand dat nu
al voor een groot stuk opgeknapt is. In vergelijking met ten herkenden we het
eigenlijk niet meer. Heel tof gedaan. Het is zalig ontbijten in de supergezellige
orangerie. Onze kamer was ook helemaal in orde. Niks op aan te merken.
Vroeger huisde er in dat hotel een brasserie, nu is daar een grand café den grooten wolsack.
Héél tof! Wij hebben er genoten van overheerlijke gerechtjes! Pluim voor de
chef en de bediening!

Beoordeeld op 23 april 2016 via mobiele applicatie

Basis kamers met verouderde badkamer. Slechte service aan het onthaal. De sleutel van onze kamer werd ook aan andere gasten gegeven. Daarnaast nog verschillende andere fouten gemaakt. Hotel is veel te duur. Slechtste hotel ervaring ooit!

Beoordeeld op 23 april 2016

Voor de 3e maal dat we in dit hotel verschillende kamers gereserveerd hebben kregen we deze maal een zolderkamer ! Wij hebben kamer 32 ,deze kamer is uittermate klein ,smerig , vuile muren , massa stof in de hoeken op het tapijt , stinkende badkamer met een deur die maar 1/3e opengaat wegens zo weinig ruimte en dat voor 107 euro ! De ligging van het hotel is uitstekend maar daarmee is werkelijk alles gezegd .
Hier zien ze mij zeker nooit meer !

Kamertip: Zolderkamers zijn absoluut te mijden !