Beoordeeld op 30 april 2016 via mobiele applicatie

Vorige week hebben wij een overnachtig geboekt in hotel Den Grooten Wolsack.
Wij waren daar vroeger al eens geweest. Het is een historisch pand dat nu
al voor een groot stuk opgeknapt is. In vergelijking met ten herkenden we het
eigenlijk niet meer. Heel tof gedaan. Het is zalig ontbijten in de supergezellige
orangerie. Onze kamer was ook helemaal in orde. Niks op aan te merken.
Vroeger huisde er in dat hotel een brasserie, nu is daar een grand café den grooten wolsack.
Héél tof! Wij hebben er genoten van overheerlijke gerechtjes! Pluim voor de
chef en de bediening!

Beoordeeld op 23 april 2016 via mobiele applicatie

Basis kamers met verouderde badkamer. Slechte service aan het onthaal. De sleutel van onze kamer werd ook aan andere gasten gegeven. Daarnaast nog verschillende andere fouten gemaakt. Hotel is veel te duur. Slechtste hotel ervaring ooit!

Beoordeeld op 23 april 2016

Voor de 3e maal dat we in dit hotel verschillende kamers gereserveerd hebben kregen we deze maal een zolderkamer ! Wij hebben kamer 32 ,deze kamer is uittermate klein ,smerig , vuile muren , massa stof in de hoeken op het tapijt , stinkende badkamer met een deur die maar 1/3e opengaat wegens zo weinig ruimte en dat voor 107 euro ! De ligging van het hotel is uitstekend maar daarmee is werkelijk alles gezegd .
Hier zien ze mij zeker nooit meer !

Kamertip: Zolderkamers zijn absoluut te mijden !
Beoordeeld op 15 maart 2016

Mooi uitzicht vanop hoogste kamer onder het dak maar geurtje in badkamer en enkel koud water in de douche, moet wel zeggen dat wij de enige gast waren ten uitzonderlijke titel wegens etentje in het restaurant. Komen terug als alles in orde is, prijs was zeker ok, net zoals het ontbijt in hotel Elisabeth.

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 25 oktober 2015

We betrokken een 'zolderkamer' onder het houten gebinte van het hotel. Best charmant, maar oppassen om je hoofd niet te stoten. Ook de badkamer: zelfde regel, maar douchen was geen optie. de douchesproeier kon je nergens inhaken, er was ook geen douchegordijn aanwezig.
maar onafgezien van dit, best gezellig en een schitterend ontbijt! benieuwd wat het hotel zal zijn na de verbouwingen!

Datum van verblijf: oktober 2015