Beoordeeld op 15 maart 2016

Mooi uitzicht vanop hoogste kamer onder het dak maar geurtje in badkamer en enkel koud water in de douche, moet wel zeggen dat wij de enige gast waren ten uitzonderlijke titel wegens etentje in het restaurant. Komen terug als alles in orde is, prijs was zeker ok, net zoals het ontbijt in hotel Elisabeth.

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 25 oktober 2015

We betrokken een 'zolderkamer' onder het houten gebinte van het hotel. Best charmant, maar oppassen om je hoofd niet te stoten. Ook de badkamer: zelfde regel, maar douchen was geen optie. de douchesproeier kon je nergens inhaken, er was ook geen douchegordijn aanwezig.
maar onafgezien van dit, best gezellig en een schitterend ontbijt! benieuwd wat het hotel zal zijn na de verbouwingen!

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 27 september 2015

Zeer basic kamer. Wij reserveerden 2 kamers en kregen er uiteindelijk 3 voor de prijs van 2 omdat ze iet hadden gemeld dat er max 3 pers op de kamer mochten. Vlotte service, wel telkens een onbemande receptie, voor alles moet je naar de brasserie.
Propere kamers, maar de onze rook niet echt fris en was klein in vergelijking met de andere kamers van ons gezelschap. Goed, basic ontbijt. Vraag een kamer met zicht op de Romboutstoren, zeer goede ligging, pal in het centrum.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 14 september 2015 via mobiele applicatie

Sjofel hotel. Heel basic kamers met verder geen voorzieningen. De receptie was zowel om 21:15 als om 7 uur onbemand wat veel wachttijd oplevert. Kamers kunnen wel een opknapbeurt en een likje verf gebruiken.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 25 augustus 2015 via mobiele applicatie

Bediening is erg vriendelijk, maar dat houdt het dan ook mee op.
Hotel stinkt. Slechte kamers. Enorm gehorig. Er zijn slechts 4 kamers met airco. De rest is niet te doen, zo warm. Badkamers zijn vaak erg vies. Hotel personeel lijkt de hoop ook opgegeven te hebben. Hotel is hard aan renovatie toe.

Datum van verblijf: april 2015
Reistype: Reisde voor zaken