Alfons R

Beoordeling van Hotel Ve
4,0 van 5 bollen9 jun 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Personeel Vriendelijk
Hotel sehr proper
Eten goed kann noch naar boven
TV op de kamers kunnen bester afgestemd worden. Soms zijn der maar drie zender, voor hotel niet goed.

Terras ist ook niet volzet, bediening laat soms personen gewoon weg gaan zonder te betalen!!!
Omdat zij niets Kontrolleuren.
Datum van verblijf: juni 2024
Kamertip: Zie 1 commentaar
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 11 jun 2024
Bedankt voor je review, Alfons! Fijn te horen dat je genoten hebt van je verblijf bij Hotel Vé.
We nemen je feedback zeker mee en kijken wat we eraan kunnen veranderen zodat we onze service kunnen verbeteren.

We hopen je snel opnieuw te mogen verwelkomen bij Hotel Vé.

Volledig restitueerbaar
  • ZenHotels.com
0.8 km van Hotel Ve
Meer hotels in Mechelen bekijken
Beoordeeld op 2 juni 2024

Gelegen aan een gezellig pleintje, zichtbaar maar niet merkbaar gevestigd in een voormalige fabriek, voorzien van alle eigentijdse gemakken, wat kan een mens nog meer wensen als thuisbasis voor een paar aangename dagen in mooi Mechelen?

Beoordeeld op 23 mei 2024

Dit hotel ligt op de meest idyllische locatie in de stad.
Het is charmant, gezellig en het personeel is uiterst vriendelijk.
Er is een royaal ontbijtbuffet. Er is de mogelijkheid om gebruik te maken van de wellness. Kortom, alles wat je je kan wensen.

Datum van verblijf: mei 2024
Nele Verschoren, Guest Services / Front Office van Hotel Ve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2024

Thank you so much for this lovely review, Ann! We're very happy to hear you've enjoyed your stay at Hotel Vé.

We hope to be able to welcome you again soon!

Warm regards,
Reception

Beoordeeld op 16 mei 2024

De Vismarkt is echt een toplocatie! Bij mooi weer is het gezelligheid troef met de terrasjes en de lichtjes. Wij sliepen achteraan en dit was zeer rustig. Zeer vriendelijk personeel! De badkamer was bij de 1e betreding duidelijk niet gestofzuigd. Er lagen stofwolkjes op de grond. Jammer want voor de rest is dit hotel alles wat je nodig hebt voor een citytrip in Mechelen.

Datum van verblijf: mei 2024

Bedankt voor je review, Ellen! Jammer te horen dat de kamer niet naar behoren gepoetst werd. We bekijken dit en sturen bij waar nodig.

Beoordeeld op 13 mei 2024

...de heerlijke geur bij het binnenkomen, een spontane ontvangst, opvallend strak maar warm interieurdesign, stralend personeel, een zuiders terras met prettige bediening.
...aangenaam ingerichte ruime kamer en badkamer, een heerlijk bed en alles heel netjes
...ik keer zeker nog eens een weekendje terug

Kamertip: Welness is beperkt beschikbaar: weekdagen van 7u00 - 10u00 en in het weekend en vakantieperiodes van 7u00 - 12
  • Reistype: Reisde alleen

Wat heerlijk om dit te lezen, Greet! Superfijn dit te horen. Het is voor ons heel belangrijk dat onze gasten zich thuisvoelen bij Hotel Vé en we zijn enorm blij dat dit tijdens jou verblijf ook zo is overgekomen bij jou.

We verwelkomen je graag nog een keertje terug!

Beoordeeld op 6 mei 2024

fantastische grote kamers en de service is uitstekend. Prijs/kwaliteit is zeker in balans! Hier zouden veel hotels een voorbeeld aan kunnen nemen.
We hadden twee kamers geboekt (twee stellen). In één van de kamers bleek de douche defect en zou er in het bad gedoucht moeten worden. Na melding bij de receptie werd zonder enig probleem de kamer gewisseld: probleem opgelost en iedereen blij!

Datum van verblijf: mei 2024
Nele Verschoren, Guest Services / Front Office van Hotel Ve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2024

Wat een prachtige review, Karel! Superfijn om te horen dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf en dat jullie tevreden waren over de service die ons receptieteam biedt.

We hopen jullie in de toekomst nog een keertje te mogen verwelkomen!