Ellenwillems3

Toplocatie!!

Beoordeling van Hotel Ve
4,0 van 5 bollen16 mei 2024 beoordeeld
De Vismarkt is echt een toplocatie! Bij mooi weer is het gezelligheid troef met de terrasjes en de lichtjes. Wij sliepen achteraan en dit was zeer rustig. Zeer vriendelijk personeel! De badkamer was bij de 1e betreding duidelijk niet gestofzuigd. Er lagen stofwolkjes op de grond. Jammer want voor de rest is dit hotel alles wat je nodig hebt voor een citytrip in Mechelen.
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 3 weken geleden
Bedankt voor je review, Ellen! Jammer te horen dat de kamer niet naar behoren gepoetst werd. We bekijken dit en sturen bij waar nodig.

Exterior view
  • ZenHotels.com
0.2 km van Hotel Ve
Meer hotels in Mechelen bekijken
Beoordeeld op 13 mei 2024

...de heerlijke geur bij het binnenkomen, een spontane ontvangst, opvallend strak maar warm interieurdesign, stralend personeel, een zuiders terras met prettige bediening.
...aangenaam ingerichte ruime kamer en badkamer, een heerlijk bed en alles heel netjes
...ik keer zeker nog eens een weekendje terug

Kamertip: Welness is beperkt beschikbaar: weekdagen van 7u00 - 10u00 en in het weekend en vakantieperiodes van 7u00 - 12
  • Reistype: Reisde alleen
Nele Verschoren, Guest Services / Front Office van Hotel Ve, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Wat heerlijk om dit te lezen, Greet! Superfijn dit te horen. Het is voor ons heel belangrijk dat onze gasten zich thuisvoelen bij Hotel Vé en we zijn enorm blij dat dit tijdens jou verblijf ook zo is overgekomen bij jou.

We verwelkomen je graag nog een keertje terug!

Beoordeeld op 6 mei 2024

fantastische grote kamers en de service is uitstekend. Prijs/kwaliteit is zeker in balans! Hier zouden veel hotels een voorbeeld aan kunnen nemen.
We hadden twee kamers geboekt (twee stellen). In één van de kamers bleek de douche defect en zou er in het bad gedoucht moeten worden. Na melding bij de receptie werd zonder enig probleem de kamer gewisseld: probleem opgelost en iedereen blij!

Datum van verblijf: mei 2024
Nele Verschoren, Guest Services / Front Office van Hotel Ve, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Wat een prachtige review, Karel! Superfijn om te horen dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf en dat jullie tevreden waren over de service die ons receptieteam biedt.

We hopen jullie in de toekomst nog een keertje te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 4 mei 2024

Mooi schoon hotel. Ze hebben goede bedden en een hele goede douche. Personeel is ook super vriendelijk en het ontbijt is uitstekend.

Kamertip: Het hotel is niet met de auto te bereiken. En sommige straten kan je beter niet inrijden tussen 11 uur en 18 uur. Anders krijg je een boete
Datum van verblijf: mei 2024

Bedankt voor deze mooie review! Superfijn te horen dat je zo genoten hebt van je verblijf bij ons.

Hopelijk tot snel!

Beoordeeld op 28 april 2024

Fijn, schoon, comfortabel en zeer gastvrij hotel met nog authentieke elementen. Heerlijke bedden, zalig ontbijt. Kortom, wij kijken met plezier terug.

Datum van verblijf: april 2024
Beoordeeld op 28 april 2024

Gezien vanaf de buitenkant ziet het hotel er niet groot uit, maar eens binnen merk je dat het gebouw voorheen een visrokerij was met enorm veel plaats. Bij het boeken kregen we bericht dat we pas om 15:00 uur op de kamer mochten Eerder kon, mits betaling van een supplement van 30 euro. Idem voor vertrek na 12:00 uur. We kregen kamer 305. Daar valt niets aan op te merken: alles netjes en comfortabel, kluisje, frigo en waterkoker met koffie, thee en koekjes aanwezig. Personeel heel vriendelijk. We hadden wel even hulp nodig omdat de voorgaande gast vermoedelijk de afstandsbediening van de airco volledig ontregeld had, maar dat werd vlug opgelost. We konden ook gebruik maken van de wellness, meer bepaald Turks stoombad, sauna, jacuzzi en zwembad. Badjassen moet je vragen aan de receptie. Het hotel ligt centraal op wandelafstand van de markt en de winkelstraten. Je kan ook de Vé-wandeling vragen die je langs de highlights van Mechelen voert. Het ontbijt krijgt van ons een 11 op 10. Enig minpunt: in de nacht van vrijdag op zaterdag werden we wakker door het boenkeboenkeboenke van een discotheek ergens dichtbij, hoewel we op de derde verdieping lagen. Mocht dat opgelost worden krijgt dit hotel de perfecte score!

Kamertip: Neem badkleding mee en geniet van de wellness. Het ontbijt is super!
Datum van verblijf: april 2024