Priceline
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Trip.com
Beoordeeld op 5 november 2023

Mooi hotel, ruime kamer, héél vriendelijk onthaal, heel lekker, uitgebreid en verzorgd ontbijt.
Leuk dat de brasserie Local Tap in het gebouw van het hotel aanwezig is. Centrale ligging in Mechelen...

Kamertip: Leuk dat de Brasserie Local Tap aanwezig is in het gebouw van het hotel.
Beoordeeld op 5 november 2023

Heel gezellig en net hotel op een toplocatie! Precies zoals de reviews zeiden. Je kunt te voet naar alle bezienswaardigheden en zit midden in het centrum. Verder een lekker, uitgebreid ontbijt met de keuze uit verse broodjes, versgebakken eitjes, verschillende soorten kazen en ander soort beleg. Ook het personeel was erg vriendelijk. Een aanrader!

Beoordeeld op 4 november 2023 via mobiele applicatie

We namen de deluxe kamer. Deze was gewoon zalig op elk vlak. Het onthaal was hartelijk en vriendelijk. Geen vraag was teveel. Het ontbijt was ruim en heerlijk. De wellness was wat we nodig hadden om ons verblijf af te sluiten en stelde niet teleur. We komen zeker terug! 💯

Kamertip: Parking aan de overkant van de dijle is gemakkelijk en handig, maar ook wel heel prijzig. Houd hier rekening mee!
Beoordeeld op 3 november 2023 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel geven goede uitleg en tips. Goed uitgebreid ontbijt eitjes worden zelfs op de moment zelf klaargemaakt. Mooie locatie zeer netjes op wandelafstand van de markt . Komen zeker nog eens terug in de zomer om een terrasje te doen aan het water.

Beoordeeld op 28 oktober 2023

Een prima, zeer centraal gelegen hotel, mooie kamer aan de achterkant (lekker rustig), ruime badkamer, gezellige verlichting, heerlijk ontbijt. Aardig personeel . Goed verzorgd, niks op aan te merken. Aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2023