Priceline
Hotels.comUS$ 96
Agoda.comUS$ 101
Beoordeeld op 1 mei 2022

Wij boekten een arrangement met wellness en dit hotel beviel zo goed dat we er nog een nachtje bijboekten. Heerlijk ontbijt, goede bedden, schone douche. Alles wat nodig is voor een ontspannen verblijf. De wellness is niet al te groot maar biedt wel alles wat nodig is. Wij gingen er lekker op tijd in 's ochtends waardoor het er nog lekker rustig was.

Datum van verblijf: april 2022
Hotel Vé, Gastenservice/Front Office van Hotel Ve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2022

Wat een fijne review, Ben! Ons team vindt het heel leuk om te lezen dat jouw verblijf bij ons zo goed is meegevallen.

We hopen je dan ook snel terug te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 26 april 2022 via mobiele applicatie

Mooi Hotel met een goede ligging en een zonnig terras, helaas viel bij ons de Ritchie Cola niet echt in de smaak net als het Christal Bier wat ze daar schenken.
Ontbijt was luxe echter op de zaterdag ochtend erg druk waardoor er kleine rijtjes stonden (om binnen te komen, bij de Koffie en langs het buffet) en de medewerker die de eitjes voor je bakt eigenlijk geen tijd heeft om aan de aanvragen te voldoen.

Kamertip: Parkeer garage lamot zit aan de overkant (100 meter)
Datum van verblijf: april 2022

Hartelijk dank voor je review!

Local Table & Tap maakt gebruik van lokale producten, waaronder Ritchie cola en Cristal bier. Heel jammer dat dit jullie niet smaakte...

Het ontbijt is tijdens het weekend inderdaad redelijk druk. Ons Vé-team doet hun uiterste best om alles goed bij te houden, maar dit kan soms uiteraard wat fout lopen wanneer er een grote drukte ontstaat.

We hopen dat jullie alsnog van jullie verblijf genoten hebben en we jullie dan ook een volgende keer weer mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 24 april 2022 via mobiele applicatie

Top locatie aan de gezellige vismarkt en parking lekker dichtbij. Hotel personeel erg vriendelijk en aangenaam ontvangst. Mooie ruime kamers, schoon en netjes. Heerlijke douche. Ontbijt was prima, jammer dat het bereiden van de eieren en koffie halen wat stagneerde, de koffie was erg slap uit deze machine. De verse koffie op het terras was vele male beter. Het terras bij t hotel was erg gezellig, minpuntje was de locale cola die werd geserveerd, niet lekker en geen alternatief zoals coca cola of pepsi. Verder prima centraal gelegen hotel voor n stedenstrip Mechelen !

Datum van verblijf: april 2022

Hartelijk dank voor je review!
We stellen het erg op prijs dat jij je ervaring met ons en anderen deelde.
Tijdens het weekend kan het druk zijn aan het ontbijt, waardoor het voor ons team soms moeilijk is om alles goed bij te houden met het eieren bakken.

We hopen je snel weer te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 17 april 2022

Zeer goed , leuke ligging , ruime kamer en zeer vriendelijk personeel goed verzorgd ontbijt .
Mechelen is een erg leuke stad met veel bezienswaardigheden .
Stadswandeling is een aanrader .
Leuke markt op zaterdag .
En een hapje in de vleeswaren is een unieke belevenis .

Datum van verblijf: april 2022

Heel fijn te horen dat jouw verblijf zo fijn was, Monique! Hartelijk dank om je ervaring met ons en anderen te delen.

Beoordeeld op 10 april 2022

Vriendelijk onthaal & goede uitleg.
Er ligt een restaurant aan vast waar je terecht kunt voor kleine hapjes of echt een maaltijd. Wij hebben gekozen voor kleine hapjes en deze waren heerlijk.
Alleen de publieke wc aan het restaurant - hotel hing een vreselijke geur / de vuilbak puilde uit van het gebruikte papier van mensen die hun handen hadden gewassen. Dit vonden we minder hygiënisch.
De kamers waren wel proper & goed verzorgd.
Het hotel ligt pal in het centrum / markt dus ideaal als je erna nog wat wilt gaan shoppen of drinken.
Het heeft geen bruisend nachtleven maar eerder gezellige cafeetjes waar je iets kunt gaan drinken en eventueel een dansje placeren.
Wij hebben ons geparkeerd op het Q parking en dat was maar een 10min wandelen naar het hotel.
Overal een aangenaam verblijf en leuke stad.

Datum van verblijf: april 2022

Heel erg bedankt voor je feedback, Faith!
We horen het graag wanneer onze gasten een fijn verblijf achter de rug hebben gehad en zijn dan ook enorm blij dat dit bij jou zeker het geval was.
De opruim en opkuis van de toiletten werd onder handen genomen, zodat zo'n zaken niet meer gebeuren.

We hopen je snel terug te mogen verwelkomen!