Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 140
Hotels.comUS$ 140
PricelineUS$ 145
TravelocityUS$ 140
eDreamsUS$ 134
Orbitz.comUS$ 140
Beoordeeld op 17 april 2022

Zeer goed , leuke ligging , ruime kamer en zeer vriendelijk personeel goed verzorgd ontbijt .
Mechelen is een erg leuke stad met veel bezienswaardigheden .
Stadswandeling is een aanrader .
Leuke markt op zaterdag .
En een hapje in de vleeswaren is een unieke belevenis .

Datum van verblijf: april 2022
Hotel Vé, Gastenservice/Front Office van Hotel Ve, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Heel fijn te horen dat jouw verblijf zo fijn was, Monique! Hartelijk dank om je ervaring met ons en anderen te delen.

Beoordeeld op 10 april 2022

Vriendelijk onthaal & goede uitleg.
Er ligt een restaurant aan vast waar je terecht kunt voor kleine hapjes of echt een maaltijd. Wij hebben gekozen voor kleine hapjes en deze waren heerlijk.
Alleen de publieke wc aan het restaurant - hotel hing een vreselijke geur / de vuilbak puilde uit van het gebruikte papier van mensen die hun handen hadden gewassen. Dit vonden we minder hygiënisch.
De kamers waren wel proper & goed verzorgd.
Het hotel ligt pal in het centrum / markt dus ideaal als je erna nog wat wilt gaan shoppen of drinken.
Het heeft geen bruisend nachtleven maar eerder gezellige cafeetjes waar je iets kunt gaan drinken en eventueel een dansje placeren.
Wij hebben ons geparkeerd op het Q parking en dat was maar een 10min wandelen naar het hotel.
Overal een aangenaam verblijf en leuke stad.

Datum van verblijf: april 2022

Heel erg bedankt voor je feedback, Faith!
We horen het graag wanneer onze gasten een fijn verblijf achter de rug hebben gehad en zijn dan ook enorm blij dat dit bij jou zeker het geval was.
De opruim en opkuis van de toiletten werd onder handen genomen, zodat zo'n zaken niet meer gebeuren.

We hopen je snel terug te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 28 maart 2022 via mobiele applicatie

Goed en centraal gelegen hotel, aan een charmante kade (de Vismarkt). Heeft fitness- en wellness-faciliteiten die voor de gasten beschikbaar zijn. Leuk, maar wel wat matig qua omkleed-ruimte (al kan omkleden natuurlijk ook prima in de kamer). Ontbijt is goed, maar erg duur. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Fijne, ruime kamers met helaas wel bedden die ‘s nachts uit elkaar schuiven (u kent dat wel). Geen eigen dag- en avond-horeca, hetgeen in Mechelen een nadeel is omdat alles hier steevast ramvol geboekt zit, met name in het weekend. Er is gewoon een tekort aan horeca, zo lijkt het.

Al met al heel aangenaam verblijf gehad.

Kamertip: Parkeren is goed geregeld, vanwege de nabij gelegen garage. Boek op tijd uw diner in de stad.
Datum van verblijf: maart 2022

Hartelijk dank voor je review! Ons Vé team hoort altijd graag van de gasten hoe zij hun verblijf bij ons hebben ervaren. We zijn heel blij dat dit bij jou goed is meegevallen.

We hopen dat we jullie binnenkort weer mogen ontvangen.

Beoordeeld op 6 maart 2022 via mobiele applicatie

Leuk hotel op een mooie locatie. Lekker ontbijt en mooie welness. Alleen jammer dat ik een deluxe kamer had geboekt waar de toiletartikelen allemaal op waren, badjassen waren afwezig, de topper van het bed was doorgezakt waardoor we in een kuil lagen, het dekbed was ontzettend warm en uiteindelijk konden we pas om 3 uur slapen vanwege luidruchtig uitgaanspubliek.

Kamertip: Als je voor een goede nachtrust komt, zou ik dit hotel niet boeken.
Datum van verblijf: maart 2022

Hartelijk dank voor je feedback, Kim!

We hebben onlangs onze housekeeping er op aangesproken dat alles picobello in orde moet zijn, tot in de details. Zaken zoals lege toiletartikelen zullen nu dus niet meer mogen gebeuren.

De badjassen hebben we recent van de kamers gehaald. Deze kunnen wel nog aan de receptie verkregen worden. Dit zou normaal gezien gezegd moeten geweest zijn aan de receptie. Onze excuses als dit vergeten werd bij jouw aankomst.

Het luidruchtige uitgaanspubliek kunnen we weinig aan doen. Het hotel bevindt zich natuurlijk op het gezelligste pleintje van Mechelen, wat kan zorgen voor wat luidruchtigheid... Indien jullie een volgende keer komen overnachten, zorgen we ervoor dat jullie in een rustige kamer kunnen liggen voor een goede nachtrust.
Hopelijk tot binnenkort!

Beoordeeld op 28 februari 2022

Geweldig verblijf! Heerlijk ontbijt!! Mechelen is super leuk! Het beklimmen van de toren met daarna het uitzicht is fantastisch! Je kon Brussel en Antwerpen zelfs zien!
De diverse kerken waar je binnen kon lopen, waren zeker de moeite waard!

Datum van verblijf: februari 2022
Nele Verschoren, Gastenservice/Front Office van Hotel Ve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2022

Dag Caatje,
Hartelijk dank voor je review. Wij appreciëren het enorm dat je de tijd neemt om jouw ervaring met anderen te delen. We zijn dan ook heel erg blij dat jullie het zo naar jullie zin hadden, zowel in Hotel Vé als in onze prachtige stad.
We hopen je snel weer te zien!