Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 98
Hotels.comUS$ 98
PricelineUS$ 104
TravelocityUS$ 98
Trip.comUS$ 102
eDreamsUS$ 96
Beoordeeld op 28 maart 2022 via mobiele applicatie

Goed en centraal gelegen hotel, aan een charmante kade (de Vismarkt). Heeft fitness- en wellness-faciliteiten die voor de gasten beschikbaar zijn. Leuk, maar wel wat matig qua omkleed-ruimte (al kan omkleden natuurlijk ook prima in de kamer). Ontbijt is goed, maar erg duur. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Fijne, ruime kamers met helaas wel bedden die ‘s nachts uit elkaar schuiven (u kent dat wel). Geen eigen dag- en avond-horeca, hetgeen in Mechelen een nadeel is omdat alles hier steevast ramvol geboekt zit, met name in het weekend. Er is gewoon een tekort aan horeca, zo lijkt het.

Al met al heel aangenaam verblijf gehad.

Kamertip: Parkeren is goed geregeld, vanwege de nabij gelegen garage. Boek op tijd uw diner in de stad.
Datum van verblijf: maart 2022
Hotel Vé, Gastenservice/Front Office van Hotel Ve, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Hartelijk dank voor je review! Ons Vé team hoort altijd graag van de gasten hoe zij hun verblijf bij ons hebben ervaren. We zijn heel blij dat dit bij jou goed is meegevallen.

We hopen dat we jullie binnenkort weer mogen ontvangen.

Receptie

Beoordeeld op 6 maart 2022 via mobiele applicatie

Leuk hotel op een mooie locatie. Lekker ontbijt en mooie welness. Alleen jammer dat ik een deluxe kamer had geboekt waar de toiletartikelen allemaal op waren, badjassen waren afwezig, de topper van het bed was doorgezakt waardoor we in een kuil lagen, het dekbed was ontzettend warm en uiteindelijk konden we pas om 3 uur slapen vanwege luidruchtig uitgaanspubliek.

Kamertip: Als je voor een goede nachtrust komt, zou ik dit hotel niet boeken.
Datum van verblijf: maart 2022

Hartelijk dank voor je feedback, Kim!

We hebben onlangs onze housekeeping er op aangesproken dat alles picobello in orde moet zijn, tot in de details. Zaken zoals lege toiletartikelen zullen nu dus niet meer mogen gebeuren.

De badjassen hebben we recent van de kamers gehaald. Deze kunnen wel nog aan de receptie verkregen worden. Dit zou normaal gezien gezegd moeten geweest zijn aan de receptie. Onze excuses als dit vergeten werd bij jouw aankomst.

Het luidruchtige uitgaanspubliek kunnen we weinig aan doen. Het hotel bevindt zich natuurlijk op het gezelligste pleintje van Mechelen, wat kan zorgen voor wat luidruchtigheid... Indien jullie een volgende keer komen overnachten, zorgen we ervoor dat jullie in een rustige kamer kunnen liggen voor een goede nachtrust.
Hopelijk tot binnenkort!

Receptie

Beoordeeld op 28 februari 2022

Geweldig verblijf! Heerlijk ontbijt!! Mechelen is super leuk! Het beklimmen van de toren met daarna het uitzicht is fantastisch! Je kon Brussel en Antwerpen zelfs zien!
De diverse kerken waar je binnen kon lopen, waren zeker de moeite waard!

Datum van verblijf: februari 2022
Nele Verschoren, Gastenservice/Front Office van Hotel Ve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2022

Dag Caatje,
Hartelijk dank voor je review. Wij appreciëren het enorm dat je de tijd neemt om jouw ervaring met anderen te delen. We zijn dan ook heel erg blij dat jullie het zo naar jullie zin hadden, zowel in Hotel Vé als in onze prachtige stad.
We hopen je snel weer te zien!

Beoordeeld op 28 februari 2022 via mobiele applicatie

Hotel, ligging, wellness en personeel top!
De douche vloer in de kamer is tijdens het douchen gevaarlijk glad!!
We wisten niet dat er mogelijkheid tot restaurant bezoek was gelegen aan het hotel. (Local Table&Tap) Heel fijn concept ervaring!
Je kan niet met auto op de vismarkt geraken, dat is op zich geen probleem ,maar wij zijn wel blijven zoeken en rondrijden omdat we dit niet wisten.
Het adres van de nabijgelegen parking wisten we ook niet anders hadden we dat in onze Routeplanner kunnen ingeven!
Dit alles toevoegen aan de online info is meer dan welkom.
Alles bijeen fijne ervaring

Dag Alfons,
Hartelijk dank voor je review. We appreciëren het enorm dat jij even de tijd hebt genomen om jouw ervaring met anderen te delen.
We nemen jouw opmerkingen zeker mee naar de toekomst en zullen het gladde-vloer-probleem proberen oplossen. Wat betreft het vinden van de parking, dat is iets waar zelfs Mechelaars soms mee sukkelen. We zullen het zeker nog even aanpassen op de website, dat die info erbij staat.
We zijn wel heel blij dat jullie verblijf voor de rest goed is meegevallen.
Hopelijk tot snel!

Beoordeeld op 21 februari 2022 via mobiele applicatie

Dit weekend een overnachting gehad bij hotel Vé. Onze baby van 11 maand was erbij. Het kinderbedje stond klaar op dag van aankomst, het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.
Kamer tip top in orde, zeer uitgebreid ontbijt.

Datum van verblijf: februari 2022
Nele Verschoren, Gastenservice/Front Office van Hotel Ve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2022

Dag Joris,
Hartelijk bedankt voor je mooie review. Wij bij Hotel Vé stellen het ten zeerste op prijs dat jij de tijd hebt genomen om even jouw ervaring bij ons te delen met anderen.
Hopelijk tot snel!