PricelineUS$ 101
TravelocityUS$ 95
Orbitz.comUS$ 95
Beoordeeld op 28 februari 2022

Geweldig verblijf! Heerlijk ontbijt!! Mechelen is super leuk! Het beklimmen van de toren met daarna het uitzicht is fantastisch! Je kon Brussel en Antwerpen zelfs zien!
De diverse kerken waar je binnen kon lopen, waren zeker de moeite waard!

Datum van verblijf: februari 2022
Nele Verschoren, Gastenservice/Front Office van Hotel Ve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2022

Dag Caatje,
Hartelijk dank voor je review. Wij appreciëren het enorm dat je de tijd neemt om jouw ervaring met anderen te delen. We zijn dan ook heel erg blij dat jullie het zo naar jullie zin hadden, zowel in Hotel Vé als in onze prachtige stad.
We hopen je snel weer te zien!

Beoordeeld op 28 februari 2022 via mobiele applicatie

Hotel, ligging, wellness en personeel top!
De douche vloer in de kamer is tijdens het douchen gevaarlijk glad!!
We wisten niet dat er mogelijkheid tot restaurant bezoek was gelegen aan het hotel. (Local Table&Tap) Heel fijn concept ervaring!
Je kan niet met auto op de vismarkt geraken, dat is op zich geen probleem ,maar wij zijn wel blijven zoeken en rondrijden omdat we dit niet wisten.
Het adres van de nabijgelegen parking wisten we ook niet anders hadden we dat in onze Routeplanner kunnen ingeven!
Dit alles toevoegen aan de online info is meer dan welkom.
Alles bijeen fijne ervaring

Dag Alfons,
Hartelijk dank voor je review. We appreciëren het enorm dat jij even de tijd hebt genomen om jouw ervaring met anderen te delen.
We nemen jouw opmerkingen zeker mee naar de toekomst en zullen het gladde-vloer-probleem proberen oplossen. Wat betreft het vinden van de parking, dat is iets waar zelfs Mechelaars soms mee sukkelen. We zullen het zeker nog even aanpassen op de website, dat die info erbij staat.
We zijn wel heel blij dat jullie verblijf voor de rest goed is meegevallen.
Hopelijk tot snel!

Beoordeeld op 21 februari 2022 via mobiele applicatie

Dit weekend een overnachting gehad bij hotel Vé. Onze baby van 11 maand was erbij. Het kinderbedje stond klaar op dag van aankomst, het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.
Kamer tip top in orde, zeer uitgebreid ontbijt.

Datum van verblijf: februari 2022
Nele Verschoren, Gastenservice/Front Office van Hotel Ve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2022

Dag Joris,
Hartelijk bedankt voor je mooie review. Wij bij Hotel Vé stellen het ten zeerste op prijs dat jij de tijd hebt genomen om even jouw ervaring bij ons te delen met anderen.
Hopelijk tot snel!

Beoordeeld op 9 februari 2022

Mooie en nette kamer, lekker ontbijt in "Local" en heel vriendelijk personeel.
Ook 's middags mogelijkheid om te lunchen. Geen negatieve opmerkingen!
Mechelen is een mooie en propere stad met veel goede restaurantjes.
Wij weten nu reeds waar we overnachten tijdens een volgend bezoek!

Datum van verblijf: februari 2022
Nele Verschoren, Gastenservice/Front Office van Hotel Ve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2022

Dag Micheline,
Hartelijk dank voor je mooie review! Wij stellen het enorm op prijs dat jij de tijd hebt genomen om jouw ervaring met anderen te delen.
Hopelijk mogen we jou binnenkort weer verwellkomen.

Beoordeeld op 7 februari 2022

We hebben een heel fijn weekend gehad in hotel Vé. De kamer was in orde, badkamer proper, lekker ontbijt. Heel vriendelijke en behulpzame medewerkers, zowel vooraf als tijdens ons verblijf. Heel erg bedankt om ons een fijn weekend in Mechelen te bezorgen.

Datum van verblijf: februari 2022
Nele Verschoren, Gastenservice/Front Office van Hotel Ve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2022

Hartelijk dank voor je review! Ons team apprecieert het enorm dat jij de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons en anderen te delen. We zijn enorm blij dat jullie weekendje Mechelen zo goed is meegevallen en hopen dan ook dat we je binnenkort weer mogen ontvangen!