101 US$
Hotels.com95 US$
eDreams101 US$
Trip.com140 US$
Beoordeeld op 20 oktober 2020

hotel is ideaal gelegen voor een stadsbezoek , op een gezellig pleintje langs het water , onthaal en bediening waren prima, heel vriendelijke mensen . kamer en wellness waren helemaal in orde . ontbijt was super , een lieve dame maakt uw omelet naar wens . wij hebben genoten van ons weekend , danku.

Datum van verblijf: oktober 2020
hannelore verschueren, Eigenaar van Hotel Ve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2020

Goede avond Jan en Tineke

Zo blij weer met een mooie recensie.... daar doen we het met zo veel liefde voor....

Bedankt en we kijken er naar uit om jullie misschien eens weer te mogen Vérwelkomen;

Beoordeeld op 19 oktober 2020

Ontspannen voor een heel erg redelijke prijs, op een toplocatie tussen de resto's an aan de kathedraal.
Goeie ontvangst, goeie kamer met goed stromend warm water. Geen gehorig hotel. Aangename wellness. Proper.
Gezellig ontbijt. Wij zaten hier goed!

Datum van verblijf: oktober 2020
hannelore verschueren, Eigenaar van Hotel Ve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2020

Goede middag VedaDecker

Bedankt voor deze fijne feedback in woelige tijden. Hiervan zal iedereen opfleuren.

Warme groet en blijf gezond!

Beoordeeld op 18 oktober 2020 via mobiele applicatie

Heel goed hotel. Zeer mooie nette grote kamers. Personeel zeer vriendelijk. Ontbijt tip top in orde in corona tijden. Ons zien ze daar zeker nog terug.Mooie ligging voor lekkere restaurants en café!.!

Goede middag Patrick
Bedankt voor deze fijne feedback, deze zal het team deugd doen in deze toch wel woelige periode.

Beoordeeld op 10 oktober 2020

Mooie, ruime kamer, heel strak ingericht, mist een beetje gezelligheid. Prima bed.
Ontbijt is ok. Heel mooi welnessgedeelte, zwembad is een beetje donker. Personeel is vriendelijk, maar één dame sprak gebrekkig Nederlands en was niet erg professioneel. Een goed hotel maar geen wauw-gevoel.

Beoordeeld op 20 september 2020 via mobiele applicatie

In voormalig sigarenfabriek en vishandel een mooi hotel gemaakt. Zeer ruime kamer met alle voorzieningen.
Super lekker ontbijt.
Zeer vriendelijk.
Wellness aanwezig, maar niet bezocht.
Spijtig dat het terras niet bij het hotel hoort.

Datum van verblijf: september 2020
hannelore verschueren, Owner van Hotel Ve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2020

Goede morgen Luc

Bedankt voor je feedback, leuk dat onze inspanningen gewaardeerd worden. Ik deel deze feedback graag met mijn team.

We kijken er naar uit om jullie in de toekomst te mogen Vérwelkomen.