“Ongelooflijke ervaring voor die prijs”
Beoordeling van Bento

Bento
Geclassificeerd als nr. 16 van 199 Restaurants in Mechelen
Keukens: Sushi
27 september 2020 beoordeeld

Wat een ervaring! De excellente kwaliteit van het eten, het vakmanschap van de restauranthouder en de uitermate gezellige sfeer zorgden voor een avond die ik niet snel zal vergeten. Zeer vriendelijke uitbater die er op toeziet dat iedereen een leuke avond en een aangename maaltijd heeft.

Ik was zo aangenaam verrast van dit bezoek dat ik, voor de eerste keer, besloten heb om een Tripadvisor beoordeling te posten :-).

Datum van bezoek: september 2020

21 augustus 2020 beoordeeld

Kwaliteit bij all you can eat restaurant is niet altijd om over naar huis te schrijven.
Hier ging alles vlot binnen en was er genoeg variatie.
Eerdere opmerkingen ivm vaste klanten die een beter plaats krijgen heb ik niet ondervonden.
Eten werd langs beide kanten op de band gezet en er werden zo veel schoteltjes gezet van alles dan dat er klanten waren. Vind ik zeer correct!

Datum van bezoek: augustus 2020
28 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je hier wil komen eten kan je best op voorhand reserveren. De sushi is lekker en vers en de lopende band is een leuke meerwaarde aan je eet ervaring. Het personeel ziet erop toe dat iedereen zeker voldoende te eten heeft. Een echte aanrader voor de sushi liefhebber in mechelen.

Datum van bezoek: juli 2020
31 mei 2020 beoordeeld

Super kwaliteit en heel vriendelijke mensen. Afhaal sushi en sashimi.Top idee tijdens de Coronacrisis!!!

Datum van bezoek: mei 2020
20 april 2020 beoordeeld

Ik ben al enkele keren gaan eten in dit restaurant en telkens was het dik in orde: de eigenaars zijn supervriendelijk en het eten is van topkwaliteit.

Gisteren wilden mijn vriend en ik bestellen om 17.55u. We kregen een melding op de website dat het heel druk was en ze even gestopt waren met bestellingen opnemen. Er stond dat de website terug open ging om 19u. We hebben gewacht en af en toe de pagina vernieuwd. Om 18.55u konden we terug bestellen. Om 19.35u was onze bestelling er al! Ongelofelijke service. Het eten was ook weeral van topkwaliteit.

Dit is een zeer goed restaurant.

Datum van bezoek: april 2020

Reizigers die Bento bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen

In Bento geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.