“Joggen”

Provinciaal Groendomein Vrijbroekpark
Geclassificeerd als nr. 10 van 43 dingen om te doen in Mechelen
Attractiegegevens
18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi en groen park gelegen aan de rand van Mechelen. Ideaal om hier rond te joggen, je kan kiezen of je het loopparcour (3km) volgt of je kan je eigen route lopen.

12 augustus 2017 beoordeeld

De bediening laat wel te wensen over. Als je op het terras zit is het zelfbediening, in het restaurant binnen is er bediening aan tafel maar je moet héél véél geduld hebben. Toen wij vermeldden dat we wel erg lang hadden moeten wachten (meer dan een uur voor scampi's, mensen naast ons 2 uur voor een spaghetti) kregen we als antwoord dat het spitsuur was terwijl er binnen in het restaurant slechts een 4-tal tafeltjes bezet waren.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In Mechelen is groen en recreatie prominent aanwezig. De Nekker wordt tijdens het hoogseizoen overspoeld door de ( veelal allochtone) Brusselaars, dat is niet het verhaal in het Vrijbroekpark. Met twee cafetaria's, de speel-, verkeers- en rozentuin, de Barak van Bartel, hockey-, tennis- en voetbalvelden is er duidelijk voor ieders wat wil. Het geruis van de aanpalende E19 is de enige licht storende factor in de voor de rest oase van rust.

26 juli 2017 beoordeeld

vlakbij stadscentrum en Leuvense vaart. heel mooi en attractief park met exclusieve rozentuin en Dahliatuin. Maar ook heerlijk om te wandelen of te joggen. Grote visvijvers, kruidentuin, speeltuin, twee horecazaken, tennisvelden en verkeerstuin.

29 juni 2017 beoordeeld

Dit prachtige park aan de rand van Mechelen biedt verpozing en afwisseling. In de prachtige rozentuinen vind je talloze historische rozensoorten. Het loont de moeite om ook even te zoeken naar de schitterende dahliatuin. Voor de kinderen zijn er sportterreinen en een kleine speeltuin (met cafetaria) met in de buurt een grote visvijver. De honden hebben hun eigen hondenweide.

Reizigers die Provinciaal Groendomein Vrijbroekpark bekeken, bekeken ook

In Provinciaal Groendomein Vrijbroekpark geweest? Deel je ervaringen!