“Hondonvriendelijke wachters”

Provinciaal Groendomein Vrijbroekpark
Geclassificeerd als nr. 4 van 47 dingen om te doen in Mechelen
Attractiegegevens
27 juni 2017 beoordeeld

Het vrijbroekpark is een waar natuurjuweel. Helaas worden honden er door de meeste wachters gezien als lastposten (niettegenstaande er een hele grote hondenweide is).Een recent voorbeeld:
Ik moest horen van een wachter dat je je hond "onder controle" moet hebben om er mee op de hondenweide te komen. Vermits nagenoeg niemand zijn hond onder controle heeft op een hondenweide (elk zinnig mens die ervaring heeft met honden op hondenweides weet dat), kom je beter niet met een hond op de hondenweide.

22 juni 2017 beoordeeld

Een heel mooi park aan de rand van Mechelen. Je hebt hier voor ieder wat wils, speeltuinen, restaurants, visvijvers, wandelroutes enz ... Zeker een aanrader

6 juni 2017 beoordeeld

Het park op zich is prachtig. Spijtig dat de domeinwachters zo onnodig streng en onvriendelijk zijn. Zet geen voet verkeerd of je wordt berispt! Honden mogen binnen in het park maar zijn toch niet echt welkom. Heb je een hond , dan zijn er leukere plekjes om je samen te ontspannen!
An

30 mei 2017 beoordeeld

Wij komen hier enkele malen per jaar om een wandeling te maken als het goed weer is. Het park heeft als een van de weinige in de streek een hondenweide waar je hond naar hartenlust kan ravotten met andere hondjes.
Ook voor kleine kindjes is er een speeltuin met taverne waar de ouders een goed zicht hebben op de speeltuin.
Als je liever iets rustiger zit kan je aan de tennisbanen terecht voor een hapje en een drankje.

Bekijk meer beoordelingen
20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Volgens mij 1 van de mooiste parken in Vlaanderen. We trekken er regelmatig naartoe, minstens 2 keer per week. Mooi terrasje in de brasserie en altijd wat te zien. Spijtig dat het vlonderpad al lang buiten gebruik is. Een uitbreiding van het park richting hotelweg zou mooi zijn. Leuke speeltuin voor kids, sporttereinen en hondeweide ook aanwezig.

Reizigers die Provinciaal Groendomein Vrijbroekpark bekeken, bekeken ook

In Provinciaal Groendomein Vrijbroekpark geweest? Deel je ervaringen!

;