“Workshop Sex and the City”
Beoordeling van Sjolaa

Sjolaa
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Cursussen & workshops in Mechelen
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Een workshop omvat: - koffie, thee, frisdrank en pralines/chocolade gedurende de workshop - een 3 uur durende workshop begeleid door professionals (met uitleg en filmpje van Cacaoboon tot chocolade) - wij voorzien schorten, haarnetjes, het nodige kleine materiaal en natuurlijk voldoende chocolade - je neemt een winkelwaarde van 20€ à 25€ aan chocolade terug mee naar huis - je krijgt een chocoladevorm en gebruiksaanwijzing mee naar huis (niet bij de pralineworkshop en de Sex and the city workshop) En de afwas en de was ... die doen wij.
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Voedsel te koop
12 augustus 2018 beoordeeld

Warme ontvangst! Sympathieke chocolatier! Duidelijke uitleg en veel plezier tijdens het maken van een wondermooie chocolade-pump! Pracht van een resultaat... en ik ben niet eens zo handig of creatief!

12 augustus 2018 beoordeeld

Het was een geweldige ervaring. Een aanrader zowel voor volwassenen als voor kinderen. Wij komen zeker terug om een andere workshop te doen.

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via mond-aan-mondreclame hier terechtgekomen
Mooie duo’s laten maken voor 80ste verjaardag van mijn pa

9 juli 2018 beoordeeld

Samen met mijn kleindochter van 13,een nammidag om te genieten en heel leerzaam,
een workshop om duimen en vingers af te likken !!!
En proeven van de lekkere witte pralines, mmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Bekijk meer beoordelingen
8 juli 2018 beoordeeld

Samen met mn zoon van 10 de workshop gedaan.De 3 uur vlogen voorbij. We hebben ervan genoten.Thee,koffie en fris stond gratis ter beschikking.We leerden bij hoe chocolade tot stand komt.We hebben 3 verschillende creaties gemaakt,telkens kregen we een goede voorbereidende uitleg.Ook mochten we telkens om hulp vragen en werden we met de glimlach geholpen.Onze werkjes kregen we mee naar huis ! Echt een aanrader...thuis nog nagenieten van de lekkere chocolade

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie

Reizigers die Sjolaa bekeken, bekeken ook

In Sjolaa geweest? Deel je ervaringen!