Vandaag geopend: 10:00 - 18:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuke ervaring!

Mijn eerste chocoladeworkshop dus ik wist niet goed wat ik er van mocht verwachten. Maar het is een ... meer lezen

2 dagen geleden beoordeeld
Moorthamer-Raes
Sint-Niklaas, België
"Lekker" creatief zijn

Sjolaa biedt een unieke chocolade ervaring. Naast een gedetailleerde uitleg over het ... meer lezen

3 dagen geleden beoordeeld
OnAir64744866499
Lees alle 325 beoordelingen

Beoordeeld op 12 augustus 2018

Het was een geweldige ervaring. Een aanrader zowel voor volwassenen als voor kinderen. Wij komen zeker terug om een andere workshop te doen.

Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Via mond-aan-mondreclame hier terechtgekomen
Mooie duo’s laten maken voor 80ste verjaardag van mijn pa

Beoordeeld op 9 juli 2018

Samen met mijn kleindochter van 13,een nammidag om te genieten en heel leerzaam,
een workshop om duimen en vingers af te likken !!!
En proeven van de lekkere witte pralines, mmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Beoordeeld op 8 juli 2018

Samen met mn zoon van 10 de workshop gedaan.De 3 uur vlogen voorbij. We hebben ervan genoten.Thee,koffie en fris stond gratis ter beschikking.We leerden bij hoe chocolade tot stand komt.We hebben 3 verschillende creaties gemaakt,telkens kregen we een goede voorbereidende uitleg.Ook mochten we telkens om hulp vragen en werden we met de glimlach geholpen.Onze werkjes kregen we mee naar huis ! Echt een aanrader...thuis nog nagenieten van de lekkere chocolade

Beoordeeld op 8 juli 2018

Als kadootje voor mijn petekind, samen workshop samen chocolade figuren maken. Kei tof ! Een aanrader!