Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Zeer goed

Leuke middag gehad, veel bijgeleerd en nog een paar dagen lekkere pralines gegeten. Er wordt naast ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Sherpa49656817494
Leuke en lekkere workshop!

Wij volgden met de familie een workshop pralines maken. Alles werd zeer goed uitgelegd door Johan ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
RuthV885
Lees alle 337 beoordelingen

Beoordeeld op 12 augustus 2018

Het was een geweldige ervaring. Een aanrader zowel voor volwassenen als voor kinderen. Wij komen zeker terug om een andere workshop te doen.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Via mond-aan-mondreclame hier terechtgekomen
Mooie duo’s laten maken voor 80ste verjaardag van mijn pa

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 9 juli 2018

Samen met mijn kleindochter van 13,een nammidag om te genieten en heel leerzaam,
een workshop om duimen en vingers af te likken !!!
En proeven van de lekkere witte pralines, mmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 8 juli 2018

Samen met mn zoon van 10 de workshop gedaan.De 3 uur vlogen voorbij. We hebben ervan genoten.Thee,koffie en fris stond gratis ter beschikking.We leerden bij hoe chocolade tot stand komt.We hebben 3 verschillende creaties gemaakt,telkens kregen we een goede voorbereidende uitleg.Ook mochten we telkens om hulp vragen en werden we met de glimlach geholpen.Onze werkjes kregen we mee naar huis ! Echt een aanrader...thuis nog nagenieten van de lekkere chocolade

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 8 juli 2018

Als kadootje voor mijn petekind, samen workshop samen chocolade figuren maken. Kei tof ! Een aanrader!

Datum van activiteit: juli 2018