“Deluxe Workshop”
Beoordeling van Sjolaa

Sjolaa
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Cursussen & workshops in Mechelen
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Een workshop omvat: - koffie, thee, frisdrank en pralines/chocolade gedurende de workshop - een 3 uur durende workshop begeleid door professionals (met uitleg en filmpje van Cacaoboon tot chocolade) - wij voorzien schorten, haarnetjes, het nodige kleine materiaal en natuurlijk voldoende chocolade - je neemt een winkelwaarde van 20€ à 25€ aan chocolade terug mee naar huis - je krijgt een chocoladevorm en gebruiksaanwijzing mee naar huis (niet bij de pralineworkshop en de Sex and the city workshop) En de afwas en de was ... die doen wij.
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Voedsel te koop
14 juni 2017 beoordeeld

Superleuke, interessante workshop waar je chocolade op verschillende manieren leert verwerken. Zeker de moeite waard!

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Katrien V, Eigenaar van Sjolaa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2017

Bedankt voor de lovende woorden, dat doet ons veel plezier.
De luxe workshop biedt inderdaad dat stapje meer: snuiven chocolade, proeven van diverse chocolades, glaasje cava, ... Pure verwennerij voor de klant maar ook leuk voor ons om deze workshop aan te bieden.

4 juni 2017 beoordeeld

Heel hartelijke ontvangst. Superlekkere chocolade. Een mooi laarsje gemaakt met een rode gesp. Ik heb een leuke namiddag gehad.

Bedankt voor de lovende woorden, dat doet ons veel plezier.
De workshop is duidelijk bevallen. We hopen je dus nog eens terug te zien bij een andere workshop ;-)

4 juni 2017 beoordeeld

Super toffe enthousiaste mensen! Met of zonder inspiratie ja gaat naar huis met iets unieks en lekker en dat vinden diegene die thuis gebleven zijn er ook van :-)

Bedankt voor de lovende woorden, dat doet ons veel plezier.
Wat een leuk woord: "Sjolalitisch", dat moeten we onthouden.

28 mei 2017 beoordeeld

Ik heb super,veel geleerd over chocolade en hoe pralines gemaakt worden.
We kregen ook veel tips om zelf thuis aan de slag te kunnen.

Beste,
Leuk om te lezen dat je de workshop zo leuk vond, en dat je dingen hebt opgestoken om thuis te proberen, dat is de hele bedoeling.
Graag zien we je terug bij een volgende workshop.

Bekijk meer beoordelingen
22 mei 2017 beoordeeld

We hebben de workshop "Pralines" in familie-verband gevolgd voor een verjaardagsfeestje. Het was heel gezellig, heel interessant en uiteraard ook heel lekker.
Een supervriendelijk koppel en top ontvangst! Johan kon heel goed uitleggen en al onze vragen beantwoorden, het is duidelijk zijn grote passie! Het was heel leuk om onze eigen pralines te maken, zowel om de technische kneepjes van het vak te leren, als om creatief aan de slag te kunnen gaan. Kortom, een top-avond, bedankt :-)

Bedankt voor de lovende woorden, dat doet ons veel plezier.
35 jaar ervaring, een professionele omgeving én aanpak en het nodige schouderklopje tijdens de workshop zorgen ervoor dat wij goed scoren ;-) en dat de deelnemers tot een goed resultaat komen.

Graag tot een volgende,
Johan en Katrien

Reizigers die Sjolaa bekeken, bekeken ook

In Sjolaa geweest? Deel je ervaringen!