Vandaag geopend: 10:00 - 18:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Ontspannend

Uitstekende workshop, we hebben veel gedaan op korte tijd. Het was zeer leerrijk en ook zeer ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Pioneer48417382862
Mechelen, België
Leuk gezinsbelevenis

Leuk en leerrijke belevenis voor het hele gezin. Aangenaam gebrachte workshop in een rustige en ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Fearless56103180050
Lees alle 332 beoordelingen

Beoordeeld op 22 mei 2017

We hebben de workshop "Pralines" in familie-verband gevolgd voor een verjaardagsfeestje. Het was heel gezellig, heel interessant en uiteraard ook heel lekker.
Een supervriendelijk koppel en top ontvangst! Johan kon heel goed uitleggen en al onze vragen beantwoorden, het is duidelijk zijn grote passie! Het was heel leuk om onze eigen pralines te maken, zowel om de technische kneepjes van het vak te leren, als om creatief aan de slag te kunnen gaan. Kortom, een top-avond, bedankt :-)

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Katrien V, Eigenaar van Sjolaa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2017

Bedankt voor de lovende woorden, dat doet ons veel plezier.
35 jaar ervaring, een professionele omgeving én aanpak en het nodige schouderklopje tijdens de workshop zorgen ervoor dat wij goed scoren ;-) en dat de deelnemers tot een goed resultaat komen.

Graag tot een volgende,

Beoordeeld op 22 mei 2017

Toffe workshop Sex & the city.
Heel vriendelijke eigenaars, die alles van chocolade kennen.
En vooral lekkere pralines ( leren) maken!

Graag tot een volgende,

Beoordeeld op 21 mei 2017

heel interessant, veel geleerd, de tijd is omgevlogen
alles goed uitgelegd en voorgedaan
toffe mensen

Bedankt voor de lovende woorden, dat doet ons veel plezier.
Een vriendelijke ontvangst en begeleiding tijdens de workshop is belangrijk om tot een goed resultaat te komen. De aangename deelnemers aan de workshop zorgen er evengoed voor dat het zo leuk is! Dus ook een pluim voor jezelf.

Tot een volgende,

Beoordeeld op 8 mei 2017

Superteam echte aanrader. Heel veel bijgeleerd over chocolade. Ik kom zeker terug!! Een hele leuke workshop

Bedankt voor de lovende woorden, dat doet ons veel plezier.
Blijkbaar hebben we onze passie overgedragen op jou en zien we elkaar graag terug bij een volgende workshop.
Tot dan,

Beoordeeld op 5 mei 2017

Het was een geweldige ervaring. Het was zeer leuk om te horen over de oorsprong van chocolade, en zeker om de diverste stappen te kunnen zien en vasthouden.
De workshop zelf was ook geweldig, zeer goede uitleg en geweldige uitbaters.
Ik ga zeker nog eens een workshop doen.

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Katrien V, Eigenaar van Sjolaa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2017

Beste,

Bedankt om de tijd te nemen om een review te schrijven. Wij appreciëren dit ten zeerste.

Zo te lezen heb je ervan genoten. Dit doet ons een groot plezier! Wij trachten onze passie en liefde voor chocolade over te brengen op onze klanten en dat is duidelijk gelukt ;-)

Tot een volgende,
Katrien