Vandaag geopend: 10:00 - 18:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Zeer goed

Leuke middag gehad, veel bijgeleerd en nog een paar dagen lekkere pralines gegeten. Er wordt naast ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Sherpa49656817494
Leuke en lekkere workshop!

Wij volgden met de familie een workshop pralines maken. Alles werd zeer goed uitgelegd door Johan ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
RuthV885
Lees alle 337 beoordelingen

Beoordeeld op 21 mei 2017

heel interessant, veel geleerd, de tijd is omgevlogen
alles goed uitgelegd en voorgedaan
toffe mensen

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Katrien V, Eigenaar van Sjolaa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2017

Beste,

Bedankt voor de lovende woorden, dat doet ons veel plezier.
Een vriendelijke ontvangst en begeleiding tijdens de workshop is belangrijk om tot een goed resultaat te komen. De aangename deelnemers aan de workshop zorgen er evengoed voor dat het zo leuk is! Dus ook een pluim voor jezelf.

Johan en Katrien

Beoordeeld op 8 mei 2017

Superteam echte aanrader. Heel veel bijgeleerd over chocolade. Ik kom zeker terug!! Een hele leuke workshop

Datum van activiteit: mei 2017

Beste,

Bedankt voor de lovende woorden, dat doet ons veel plezier.
Blijkbaar hebben we onze passie overgedragen op jou en zien we elkaar graag terug bij een volgende workshop.
Tot dan,
Johan en Katrien

Beoordeeld op 5 mei 2017

Het was een geweldige ervaring. Het was zeer leuk om te horen over de oorsprong van chocolade, en zeker om de diverste stappen te kunnen zien en vasthouden.
De workshop zelf was ook geweldig, zeer goede uitleg en geweldige uitbaters.
Ik ga zeker nog eens een workshop doen.

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Katrien V, Eigenaar van Sjolaa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2017

Beste,

Bedankt om de tijd te nemen om een review te schrijven. Wij appreciëren dit ten zeerste.

Zo te lezen heb je ervan genoten. Dit doet ons een groot plezier! Wij trachten onze passie en liefde voor chocolade over te brengen op onze klanten en dat is duidelijk gelukt ;-)

Beoordeeld op 3 mei 2017 via mobiele applicatie

Goede uitleg, grote variatie aan moules, fijne begeleiding en HEERLIJKE chocolade.
Voor herhaling vatbaar!

Beste,

Zo te lezen heb je ervan genoten. Dit doet ons een groot plezier!
We zien je graag terug voor de herhaling.

Beoordeeld op 22 april 2017

Het was een zeer fijne activiteit. De sfeer was goed en de uitleg boeiend. We zijn zelf aan de slag mogen gaan en konden trots zijn op het resultaat! We hebben ervan genoten, dankjewel!

Beste,

Zo te lezen heb je ervan genoten. Dit doet ons een groot plezier!
Je trots is meer dan terecht. Onder de juiste begeleiding kan je tot erg mooie en vooral lekkere resultaten komen.