“workshop”
Beoordeling van Sjolaa

Sjolaa
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Cursussen & workshops in Mechelen
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Een workshop omvat: - koffie, thee, frisdrank en pralines/chocolade gedurende de workshop - een 3 uur durende workshop begeleid door professionals (met uitleg en filmpje van Cacaoboon tot chocolade) - wij voorzien schorten, haarnetjes, het nodige kleine materiaal en natuurlijk voldoende chocolade - je neemt een winkelwaarde van 20€ à 25€ aan chocolade terug mee naar huis - je krijgt een chocoladevorm en gebruiksaanwijzing mee naar huis (niet bij de pralineworkshop en de Sex and the city workshop) En de afwas en de was ... die doen wij.
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Voedsel te koop
22 mei 2017 beoordeeld

Toffe workshop Sex & the city.
Heel vriendelijke eigenaars, die alles van chocolade kennen.
En vooral lekkere pralines ( leren) maken!

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Katrien V, Eigenaar van Sjolaa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2017

Bedankt voor de lovende woorden, dat doet ons veel plezier.
35 jaar ervaring, een professionele omgeving én aanpak en het nodige schouderklopje tijdens de workshop zorgen ervoor dat wij goed scoren ;-) en dat de deelnemers tot een goed resultaat komen.

Graag tot een volgende,

21 mei 2017 beoordeeld

heel interessant, veel geleerd, de tijd is omgevlogen
alles goed uitgelegd en voorgedaan
toffe mensen

Bedankt voor de lovende woorden, dat doet ons veel plezier.
Een vriendelijke ontvangst en begeleiding tijdens de workshop is belangrijk om tot een goed resultaat te komen. De aangename deelnemers aan de workshop zorgen er evengoed voor dat het zo leuk is! Dus ook een pluim voor jezelf.

8 mei 2017 beoordeeld

Superteam echte aanrader. Heel veel bijgeleerd over chocolade. Ik kom zeker terug!! Een hele leuke workshop

Bedankt voor de lovende woorden, dat doet ons veel plezier.
Blijkbaar hebben we onze passie overgedragen op jou en zien we elkaar graag terug bij een volgende workshop.
Tot dan,

5 mei 2017 beoordeeld

Het was een geweldige ervaring. Het was zeer leuk om te horen over de oorsprong van chocolade, en zeker om de diverste stappen te kunnen zien en vasthouden.
De workshop zelf was ook geweldig, zeer goede uitleg en geweldige uitbaters.
Ik ga zeker nog eens een workshop doen.

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Katrien V, Eigenaar van Sjolaa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2017

Beste,

Bedankt om de tijd te nemen om een review te schrijven. Wij appreciëren dit ten zeerste.

Zo te lezen heb je ervan genoten. Dit doet ons een groot plezier! Wij trachten onze passie en liefde voor chocolade over te brengen op onze klanten en dat is duidelijk gelukt ;-)

Katrien

Bekijk meer beoordelingen
3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede uitleg, grote variatie aan moules, fijne begeleiding en HEERLIJKE chocolade.
Voor herhaling vatbaar!

Beste,

Zo te lezen heb je ervan genoten. Dit doet ons een groot plezier!
We zien je graag terug voor de herhaling.

Katrien

Reizigers die Sjolaa bekeken, bekeken ook

In Sjolaa geweest? Deel je ervaringen!