We ondersteunen de volgende browsers:

“Zoete zonde”
4 van 5 bollen Beoordeling van Sjolaa

Sjolaa
Geclassificeerd als nr.1 van 1 Cursussen & workshops in Mechelen
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Een workshop omvat: - koffie, thee, frisdrank en pralines/chocolade gedurende de workshop - een 3 uur durende workshop begeleid door professionals (met uitleg en filmpje van Cacaoboon tot chocolade) - wij voorzien schorten, haarnetjes, het nodige kleine materiaal en natuurlijk voldoende chocolade - je neemt een winkelwaarde van 20€ à 25€ aan chocolade terug mee naar huis - je krijgt een chocoladevorm en gebruiksaanwijzing mee naar huis (niet bij de pralineworkshop en de Sex and the city workshop) En de afwas en de was ... die doen wij.
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Voedsel te koop
Niveau bijdrager
4 beoordelingen
“Zoete zonde”
4 van 5 bollen 1 week geleden beoordeeld

Lekkere chocolade gemaakt door mensen die vol overgave gaan voor hun vak.
Steeds nieuwe creaties. Inspirerend!

Bezocht April, 2017

• Alles
Eerst Nederlands
Antwerpen, België
1 beoordeling
“Goede kwaliteit en service!”
5 van 5 bollen 2 weken geleden beoordeeld

Ik heb de chocoladeworkshop I love chocolate gevolgd. De ontvangst was heel hartelijk en ik was ook al meteen onder de indruk van de mooie locatie naast het water. Het was heel leuk om te zien hoe alles in zijn werk gaat. Alles wordt heel duidelijk en enthousiast uitgelegd. Je merkt dat ze het met heel veel passie doen. Een echte aanrader, het paradijs voor chocoladeliefhebbers! Ik heb mijn volgende workshop al geboekt :)

1 beoordeling
“Workshop I ♥ CHOCOLATE by Sjolaa Mechelen”
5 van 5 bollen 2 weken geleden beoordeeld

De workshop I ♥ CHOCOLATE was leerrijk en de chocolade was eveneens heerlijk.
Kortom een geweldige interactieve ervaring!

Mechelen
“Zelf gemaakte Paaschocolade”
5 van 5 bollen 2 weken geleden beoordeeld

Onder begeleiding een prachtige en super lekkere Paaskip gemaakt. #Verliefd# weet nog niet of ik ze durf opeten

Bezocht April, 2017

“zelf chocolatier worden...”
4 van 5 bollen Beoordeeld op 13 maart 2017

Leuke workshop waar je ook achteraf thuis mee aan de slag kan.
Tof dat je ook de recepten meekrijgt!

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie

Reizigers die Sjolaa bekeken, bekeken ook

In Sjolaa geweest? Deel je ervaringen!