“Goede kwaliteit en service!”
Beoordeling van Sjolaa

Sjolaa
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Cursussen & workshops in Mechelen
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Een workshop omvat: - koffie, thee, frisdrank en pralines/chocolade gedurende de workshop - een 3 uur durende workshop begeleid door professionals (met uitleg en filmpje van Cacaoboon tot chocolade) - wij voorzien schorten, haarnetjes, het nodige kleine materiaal en natuurlijk voldoende chocolade - je neemt een winkelwaarde van 20€ à 25€ aan chocolade terug mee naar huis - je krijgt een chocoladevorm en gebruiksaanwijzing mee naar huis (niet bij de pralineworkshop en de Sex and the city workshop) En de afwas en de was ... die doen wij.
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Voedsel te koop
Antwerpen, België
1 beoordeling
“Goede kwaliteit en service!”
Beoordeeld op 12 april 2017

Ik heb de chocoladeworkshop I love chocolate gevolgd. De ontvangst was heel hartelijk en ik was ook al meteen onder de indruk van de mooie locatie naast het water. Het was heel leuk om te zien hoe alles in zijn werk gaat. Alles wordt heel duidelijk en enthousiast uitgelegd. Je merkt dat ze het met heel veel passie doen. Een echte aanrader, het paradijs voor chocoladeliefhebbers! Ik heb mijn volgende workshop al geboekt :)

Beste Joke,

Bedankt om de tijd te nemen om een review te schrijven. Wij appreciëren dit ten zeerste.

Zo te lezen heb je ervan genoten. Dit doet ons een groot plezier! Wij trachten onze passie en liefde voor chocolade over te brengen op onze klanten en dat is duidelijk gelukt ;-)
En we zien je héél graag terug en zullen je met dezelfde passie en enthousiasme ontvangen. Het zicht op de vaart krijg je er gratis bij ;-)

Schrijf een beoordeling

• Alles
Eerst Nederlands
Mechelen, België
1 beoordeling
“Workshop I ♥ CHOCOLATE by Sjolaa Mechelen”
Beoordeeld op 8 april 2017

De workshop I ♥ CHOCOLATE was leerrijk en de chocolade was eveneens heerlijk.
Kortom een geweldige interactieve ervaring!

Mechelen
“Zelf gemaakte Paaschocolade”
Beoordeeld op 6 april 2017

Onder begeleiding een prachtige en super lekkere Paaskip gemaakt. #Verliefd# weet nog niet of ik ze durf opeten

Bezocht April, 2017

Beste Marijke,

Zo te lezen heb je ervan genoten. Dit doet ons een groot plezier!
Uit goede bron heb ik vernomen dat de chocolade kip reeds verorberd is ;-)

Mechelen, België
“zelf chocolatier worden...”
Beoordeeld op 13 maart 2017

Leuke workshop waar je ook achteraf thuis mee aan de slag kan.
Tof dat je ook de recepten meekrijgt!

Beste,

Zo te lezen heb je genoten van de pralineworkshop.
Het is fijn om te lezen dat je ook zin hebt om er thuis verder mee aan de slag te gaan. Succes!

Leuven, België
1 beoordeling
“prettig en leerijk en op het gemak”
Beoordeeld op 5 maart 2017

unieke ervaring hoewel het de tweede keer was. erg fijn om met ouder en kind te doen. het maken en het kunstig resultaat geeft voldoening.

Beste,

Zo te lezen heb je er voor een 2de maal van genoten. Dit doet ons een groot plezier! Wij trachten onze passie en liefde voor chocolade over te brengen op onze klanten "groot en klein" en dat is duidelijk gelukt ;-)

Katrien

Reizigers die Sjolaa bekeken, bekeken ook

In Sjolaa geweest? Deel je ervaringen!