“Zelf gemaakte Paaschocolade”
Beoordeling van Sjolaa

Sjolaa
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Cursussen & workshops in Mechelen
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Een workshop omvat: - koffie, thee, frisdrank en pralines/chocolade gedurende de workshop - een 3 uur durende workshop begeleid door professionals (met uitleg en filmpje van Cacaoboon tot chocolade) - wij voorzien schorten, haarnetjes, het nodige kleine materiaal en natuurlijk voldoende chocolade - je neemt een winkelwaarde van 20€ à 25€ aan chocolade terug mee naar huis - je krijgt een chocoladevorm en gebruiksaanwijzing mee naar huis (niet bij de pralineworkshop en de Sex and the city workshop) En de afwas en de was ... die doen wij.
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Voedsel te koop
6 april 2017 beoordeeld

Onder begeleiding een prachtige en super lekkere Paaskip gemaakt. #Verliefd# weet nog niet of ik ze durf opeten

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Katrien V, Eigenaar van Sjolaa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2017

Beste Marijke,

Bedankt om de tijd te nemen om een review te schrijven. Wij appreciëren dit ten zeerste.

Zo te lezen heb je ervan genoten. Dit doet ons een groot plezier!
Uit goede bron heb ik vernomen dat de chocolade kip reeds verorberd is ;-)

Schrijf een beoordeling

13 maart 2017 beoordeeld

Leuke workshop waar je ook achteraf thuis mee aan de slag kan.
Tof dat je ook de recepten meekrijgt!

Beste,

Zo te lezen heb je genoten van de pralineworkshop.
Het is fijn om te lezen dat je ook zin hebt om er thuis verder mee aan de slag te gaan. Succes!

5 maart 2017 beoordeeld

unieke ervaring hoewel het de tweede keer was. erg fijn om met ouder en kind te doen. het maken en het kunstig resultaat geeft voldoening.

Beste,

Zo te lezen heb je er voor een 2de maal van genoten. Dit doet ons een groot plezier! Wij trachten onze passie en liefde voor chocolade over te brengen op onze klanten "groot en klein" en dat is duidelijk gelukt ;-)

1 maart 2017 beoordeeld

Was heel leerrijk, zeer enthousiaste mensen, ook extra uitleg rond chocolade en vooral heel lekker !!

Beste,

Zo te lezen heb je ervan genoten. Dit doet ons een groot plezier! Wij trachten onze passie en liefde voor chocolade over te brengen op onze klanten en dat is duidelijk gelukt ;-)

27 februari 2017 beoordeeld

Warm en hartelijk ontvangst; we worden bijna onmiddellijk aan het werk gezet. Chocoladefiguurtjes maken, tussenin zelf wat lekkers oppeuzelen en vooral een flinke dosis creativiteit aan de dag leggen. De sfeer was opperbest en een chocolade-atelier heeft toch wel altijd iets magisch... We vonden het allemaal super! Een aanrader voor jong en oud.

Beste,

Zo te lezen heb jullie er allen van genoten. Dit doet ons een groot plezier! Wij trachten onze passie en liefde voor chocolade over te brengen op onze klanten "groot en klein" en dat is duidelijk gelukt ;-)

Katrien

Reizigers die Sjolaa bekeken, bekeken ook

In Sjolaa geweest? Deel je ervaringen!