“prettig en leerijk en op het gemak”
Beoordeling van Sjolaa

Sjolaa
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Cursussen & workshops in Mechelen
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Een workshop omvat: - koffie, thee, frisdrank en pralines/chocolade gedurende de workshop - een 3 uur durende workshop begeleid door professionals (met uitleg en filmpje van Cacaoboon tot chocolade) - wij voorzien schorten, haarnetjes, het nodige kleine materiaal en natuurlijk voldoende chocolade - je neemt een winkelwaarde van 20€ à 25€ aan chocolade terug mee naar huis - je krijgt een chocoladevorm en gebruiksaanwijzing mee naar huis (niet bij de pralineworkshop en de Sex and the city workshop) En de afwas en de was ... die doen wij.
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Voedsel te koop
5 maart 2017 beoordeeld

unieke ervaring hoewel het de tweede keer was. erg fijn om met ouder en kind te doen. het maken en het kunstig resultaat geeft voldoening.

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Katrien V, Eigenaar van Sjolaa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2017

Beste,

Bedankt om de tijd te nemen om een review te schrijven. Wij appreciëren dit ten zeerste.

Zo te lezen heb je er voor een 2de maal van genoten. Dit doet ons een groot plezier! Wij trachten onze passie en liefde voor chocolade over te brengen op onze klanten "groot en klein" en dat is duidelijk gelukt ;-)

Schrijf een beoordeling

1 maart 2017 beoordeeld

Was heel leerrijk, zeer enthousiaste mensen, ook extra uitleg rond chocolade en vooral heel lekker !!

Beste,

Zo te lezen heb je ervan genoten. Dit doet ons een groot plezier! Wij trachten onze passie en liefde voor chocolade over te brengen op onze klanten en dat is duidelijk gelukt ;-)

27 februari 2017 beoordeeld

Warm en hartelijk ontvangst; we worden bijna onmiddellijk aan het werk gezet. Chocoladefiguurtjes maken, tussenin zelf wat lekkers oppeuzelen en vooral een flinke dosis creativiteit aan de dag leggen. De sfeer was opperbest en een chocolade-atelier heeft toch wel altijd iets magisch... We vonden het allemaal super! Een aanrader voor jong en oud.

Beste,

Zo te lezen heb jullie er allen van genoten. Dit doet ons een groot plezier! Wij trachten onze passie en liefde voor chocolade over te brengen op onze klanten "groot en klein" en dat is duidelijk gelukt ;-)

13 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had een top namiddag bij jullie. De workshop was boeiend. Jullie geven uitleg met kennis van zake maar vooral ook met liefde voor jullie vak en jullie product.
Hoewel je na een workshop sowieso niet met lege handen naar huis gaat, kocht ik toch wat pralines extra. Die hadden we immers mogen proeven en waren overheerlijk.
De witte praline met yuzu en groene thee en de melkchocolade met passievrucht zijn me een tripje naar Mechelen waard.

Katrien V, Eigenaar van Sjolaa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 februari 2017

Beste Els,

Bedankt om de tijd te nemen om een review te schrijven, we appreciëren dit.

Zo te lezen hebben we jou een fijne namiddag bezorgd. Dat doet ons veel plezier. Jouw resultaat mag er wezen (zie jouw foto).
Jullie waren ook een erg fijne groep om te mogen ontvangen en begeleiden.
We zien je graag terug bij een volgende workshop of in de winkel voor de aankoop van pralines.

Groetjes,
Johan en Katrien

6 februari 2017 beoordeeld

Ontvangst zeer goed. Interessante uitleg in het algemeen over pralines maken als over hoe ze te maken. Je maakt je eigen pralines. Kan je thuis nagenieten.

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Katrien V, Eigenaar van Sjolaa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 februari 2017

Beste Rita,
Bedankt voor je review. We appreciëren het ten zeerste dat je hier even tijd voor neemt.
We proberen tijdens de workshops pralines zoveel mogelijk tips te geven om thuis (met gewoon keukenmateriaal) ook pralines te kunnen maken. Zo te lezen zijn we geslaagd in dit opzet.
Hopelijk tot een volgende,
Johan en Katrien

Reizigers die Sjolaa bekeken, bekeken ook

In Sjolaa geweest? Deel je ervaringen!