“Fantastische workshop voor alle leeftijden”
Beoordeling van Sjolaa

Sjolaa
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Cursussen & workshops in Mechelen
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Een workshop omvat: - koffie, thee, frisdrank en pralines/chocolade gedurende de workshop - een 3 uur durende workshop begeleid door professionals (met uitleg en filmpje van Cacaoboon tot chocolade) - wij voorzien schorten, haarnetjes, het nodige kleine materiaal en natuurlijk voldoende chocolade - je neemt een winkelwaarde van 20€ à 25€ aan chocolade terug mee naar huis - je krijgt een chocoladevorm en gebruiksaanwijzing mee naar huis (niet bij de pralineworkshop en de Sex and the city workshop) En de afwas en de was ... die doen wij.
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Voedsel te koop
27 februari 2017 beoordeeld

Warm en hartelijk ontvangst; we worden bijna onmiddellijk aan het werk gezet. Chocoladefiguurtjes maken, tussenin zelf wat lekkers oppeuzelen en vooral een flinke dosis creativiteit aan de dag leggen. De sfeer was opperbest en een chocolade-atelier heeft toch wel altijd iets magisch... We vonden het allemaal super! Een aanrader voor jong en oud.

Katrien V, Eigenaar van Sjolaa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2017

Beste,

Bedankt om de tijd te nemen om een review te schrijven. Wij appreciëren dit ten zeerste.

Zo te lezen heb jullie er allen van genoten. Dit doet ons een groot plezier! Wij trachten onze passie en liefde voor chocolade over te brengen op onze klanten "groot en klein" en dat is duidelijk gelukt ;-)

Tot een volgende,
Katrien

Schrijf een beoordeling

13 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had een top namiddag bij jullie. De workshop was boeiend. Jullie geven uitleg met kennis van zake maar vooral ook met liefde voor jullie vak en jullie product.
Hoewel je na een workshop sowieso niet met lege handen naar huis gaat, kocht ik toch wat pralines extra. Die hadden we immers mogen proeven en waren overheerlijk.
De witte praline met yuzu en groene thee en de melkchocolade met passievrucht zijn me een tripje naar Mechelen waard.

Katrien V, Eigenaar van Sjolaa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 februari 2017

Beste Els,

Bedankt om de tijd te nemen om een review te schrijven, we appreciëren dit.

Zo te lezen hebben we jou een fijne namiddag bezorgd. Dat doet ons veel plezier. Jouw resultaat mag er wezen (zie jouw foto).
Jullie waren ook een erg fijne groep om te mogen ontvangen en begeleiden.
We zien je graag terug bij een volgende workshop of in de winkel voor de aankoop van pralines.

Groetjes,

6 februari 2017 beoordeeld

Ontvangst zeer goed. Interessante uitleg in het algemeen over pralines maken als over hoe ze te maken. Je maakt je eigen pralines. Kan je thuis nagenieten.

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Katrien V, Eigenaar van Sjolaa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 februari 2017

Beste Rita,
Bedankt voor je review. We appreciëren het ten zeerste dat je hier even tijd voor neemt.
We proberen tijdens de workshops pralines zoveel mogelijk tips te geven om thuis (met gewoon keukenmateriaal) ook pralines te kunnen maken. Zo te lezen zijn we geslaagd in dit opzet.
Hopelijk tot een volgende,

5 februari 2017 beoordeeld

Een fantastische activiteit voor onze vereniging. Iedereen heeft er van genoten en is zeker voor herhaling vatbaar

Beste,
Bedankt voor deze review, we appreciëren dit ten zeerste.
Fijn om te lezen dat jullie leden zo enthousiast waren over de activiteit. Het was ook een erg gezellige namiddag. En waarschijnlijk zien we elkaar terug in het najaar voor een workshop pralines.
Groetjes,

29 januari 2017 beoordeeld

De wokshop was weer geweldig plezant. Het was de tweede keer en was super. Dikke proficiat voor jullie vele creaties en workshops die jullie geven . Zowel voor jong en oud, top !! Doe zo voort wij komen zeker terug.

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Katrien V, Eigenaar van Sjolaa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 februari 2017

Beste Anja,

Bedankt om de tijd te nemen om een review te schrijven. We appreciëren dit ten zeerste.

Je bent reeds 9 jaar klant bij ons en dat schept toch een fijne band. Gaande van het doopsuiker voor Lander, communiekadootjes en nu de workshops. Super dat jullie Sjolaa ook in jullie hart dragen en uitdragen naar anderen. MerciKUS.

Graag tot een volgende,
Johan en Katrien

Reizigers die Sjolaa bekeken, bekeken ook

In Sjolaa geweest? Deel je ervaringen!